Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - المیرا شریفی‌ مقدم با انتشار پستی در فضای مجازی از سطح آگاهی بعضی از کاندیداهای نمایندگی مجلس انتقاد کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا از باشگاه خبرنگاران جوان، المیرا شریفی مقدم گوینده شبکه خبر با انتشار پستی در صفحه مجازی خود به صورت طعنه‌آمیز شرایط بعضی از نامزد‌های سال‌های گذشته را زیر سوال برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در صفحه توئیتر خود پستی منتشر کرد و در آن از کسانی که قصد کاندیداتوری مجلس را دارند درخواست کرد تا مطالعه خود در این زمینه افزایش دهند.
شریفی‌مقدم در توئیتر خود نوشت: «دوستانی که قصد کاندیداتوری مجلس دارند پیش از مراجعه به وزارت کشور، کمی مطالعه کنند تا هنگام مصاحبه احتمالی با خبرنگاران، حداقل از تعداد نمایندگان آگاه باشند! 290 نفر»

امروز به صورت رسمی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آغاز شد. این بدان معناست که گروه‌ها و جریان‌های سیاسی مختلف تمام تلاش خود را می‌کنند تا بتوانند به بهارستان راه یابند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۸۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/دفاع جانانه مجری شبکه نروژی از مردم فلسطین

مجری یک شبکه نروژی در مقابل سخنگوی رژیم صهیونیستی که مدعی شده بود ارتش اسرائیل «انسانی‌ترین» ارتش تاریخ است! دفاع جانانه‌ای از مردم فلسطین کرد.

به گزارش ایسنا،  یاما ولاسمال، مجری شبکه "NRK" نروژ در واکنش به این ادعای سخنگوی اسرائیلی گفت: به مردم می‌گویید به مناطق امن بروند اما نیروهایتان آن منطقه را بمباران می‌کنند؛ شما حتی به سمت افرادی که با پرچم سفید بودند تیراندازی کردید.

منبع: ایرانیک تی وی

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتماد‌ به‌ نفس بیشتر با استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی
  • فهرست انتخاباتی «جبهه ایران اسلامی» اعلام شد
  • مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد
  • تاثیر استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی بر افزایش اعتماد به نفس
  • دیدگاه‌های انتخاباتی برخی کاندیداهای مجلس دوازدهم: مردم باید قوی شوند
  • ببینید/دفاع جانانه مجری شبکه نروژی از مردم فلسطین
  • لیست حمایتی جبهه مطالبه مردمی تبریز اعلام شد
  • (ویدئو) شریفی مقدم: چه کسی گفته عروس باید در خانه مادرشوهر کار کند؟
  • جدل جالب المیرا شریفی‌مقدم با روانشناس بر سر کار کردن عروس در خانه مادرشوهر + ویدئو
  • اعلام فهرست کاندیداهای شورای وحدت اصولگرایان برای دور دوم انتخابات مجلس