Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نوکیا بدون بیان هیچ‌گونه جزئیاتی اعلام کرده است که در چند روز آینده خبرهای جدیدی را از گوشی‌های 5G این شرکت منتشر می‌کند. به نظر می‌رسد نوکیا به دنبال آن است که همگام با بسیاری از شرکت‌های فناوری مطرح در جهان در زمینه تولید تلفن‌های همراه 5G بیش از گذشته به تلاش بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: رشد سامسونگ، هوآوی و شیائومی و کاهش فروش اپل و نوکیا در بازار سه ماهه گذشته اروپا

جاهو سارویکاس مدیر ارشد بخش تولیدات نوکیا گفت: ما همکاری‌های گسترده‌ای برای تجهیز گوشی‌های خود به پردازنده‌های قدرتمند اسنپدراگون آغاز کرده‌ایم. فردا در نشست خبری نوکیا با رسانه‌های مختلف از جزئیات تلاش‌های خود برای تولید تلفن‌های همراه 5G صحبت می‌کنیم. ما می‌خواهیم با تولیدات آینده خود همه کاربران را غافلگیر کنیم. 

نوکیا به زودی گوشی‌های 5G خودا را معرفی می‌کند

با توجه با صحبت‌های مطرح شده از سوی این مقام بلندپایه در شرکت نوکیا به نظر می‌رسد طرفداران این شرکت می‌توانند در آینده‌ای نزدیک در انتظار پرچمداران قدرتمند نوکیا با توانایی پشتیبانی از نسل پنجم شبکه اینترنت همراه(5G) باشند. برخی از شایعات حاکی از آن است که نوکیا گوشی 5G خود را در نمایشگاه MWC 2020 رونمایی و معرفی می‌کند. 

در حال حاضر شرکت‌هایی نظیر هوآوی و سامسونگ تلفن‌های همراه 5G قدرتمندی را تولید کرده‌اند و رقابت بسیار شدیدی با دیگر شرکت‌هایی که در این زمینه تلاش می‌کنند را دارند. از آنجایی که شبکه 5G توانایی‌های بسیار زیادی را برای دستگاه‌های مختلف به وجود آورده است و سرعت تبادل داده نیز در آن بسیار بیشتر از نسل‌های قبلی اینترنت است کاربران بسیاری مشتاقانه در انتظار هستند تا از تلفن‌های همراه 5G استفاده کنند. 

کارشناسان معتقدند با به کارگیری 5G نسل آینده تلفن‌های همراه ویژگی‌های برتری نسبت به دستگاه‌های کنونی خواهند بود و امکانات بسیار بیشتری چه در زمینه ارتباط با کاربران دیگر و چه در زمینه دستگاه‌های مختلف در اختیار صاحبان خود قرار می‌دهد. 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوکیا گوشی هوشمند نسل پنجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۸۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می شود

تین نیوز

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا اعلام کرد که به زودی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می شود.

به گزارش تی نیوز به نقل از ایسنا، مهدی سیدهاشمی در پاسخ به پرسشی در مورد اینترنتی شدن درخواست صدور کارت سوخت، گفت: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از سال گذشته اعلام کرد که تصمیم دارد روند صدور درخواست کارت سوخت را اینترنتی کند و این یعنی چه مالکان خودروهای نوشماره و چه خودروهای دیگری که نیازمند کارت سوخت المثنی باشند، باید کارت سوخت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.

 

 

 

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا خاطرنشان کرد: برای امنیت درخواست صدور کارت سوخت، تا زمانی که این اقدام در دفاتر پلیس +۱۰ انجام می شود مشکلی وجود ندارد، چراکه از اطلاعات کاربر کاملا محافظت می شود.

وی با بیان اینکه همکاری فراجا با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نخستین خدمت بین دستگاهی است، گفت: جلساتی با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی برگزار کردیم و هماهنگی های لازم انجام شده و بررسی های لازم انجام شده است و به جمع بندی خوبی رسیدیم و در نهایت در چند روز آینده این سامانه آماده و معرفی می شود که درپی آن روند صدور کارت سوخت نیز تسریع می شود.

هاشمی ادامه داد: این سامانه تولید شده توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی است و فراجا صرفا اطلاعات را با آنها تبادل می کند؛ یعنی هنگامی که فرد متقاضی در این سامانه درخواست خود  برای صدور کارت سوخت را ثبت می کند اطلاعاتش اخذ شده و برای پلیس ارسال می شود و پلیس این اطلاعات را بررسی  و صحت سنجی کرده و پس از آن تایید یا عدم تایید را به این سامانه اعلام می کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • یمن: عملیات ضدصهیونیستی در مدیترانه به زودی آغاز خواهد شد
  • جنجال خانواده متوفی برای استفاده از اثر انگشت برای باز کردن قفل گوشی
  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم
  • بارش باران کم سابقه در اهوا/ شهروندان صبور باشند به زودی شهر به حالت عادی باز می‌گردد
  • دستگیری زوج جیب بر در منطقه ثامن مشهد
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می شود
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • امکان تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) فراهم شد (جزئیات)
  • تماس تصویری روی سیم‌کارت تلفن همراه چگونه برقرار می‌شود؟
  • جزئیاتی جدید از برقراری تماس تصویری روی سیم‌کارت