Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اسبق خانه مطبوعات ایران بر این باور است که تحقق معافیت مالیاتی از کلیه فعالیت‌های فرهنگی و هنری، علاوه بر حمایت و تقویت مشاغل فرهنگی و هنری، بر سبد فرهنگی مردم نیز تاثیرات مثبتی خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، خداداد ابراهیمی، رئیس اسبق خانه مطبوعات ایران در مطلبی از استمرار بخشودگی مالیاتی کلیه فعالیت‌های هنری استقبال کرد و نوشت:

«زمزمه‌ی طرح حذف معافیت مالیاتی حوزه‌های فرهنگی دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدت‌ها پیش، نگرانی شدید فعالان و دست‌اندرکاران این حوزه را فراهم کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با پیگیری‌های مجدانه‌ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر استمرار موضوع بند(ل) معافیت مالیاتی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه، این نگرانی مرتفع شد و دولت طی بخشنامه‌ای، استمرار این بند مالیاتی را به دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ و خرسندی و رضایتمندی اهالی این حوزه را فراهم نمود.

در نامه‌ی جداگانه سیدعباس صالحی خطاب به معاون اول رئیس‌جمهور، رئیس دفتر رئیس‌جمهور و وزیر امور اقتصادی و دارایی، نکته حائز اهمیت پیگیری این مهم، آنجاست که وی با هوشمندی، برخطر توطئه‌های نفوذ و استحاله فرهنگی دشمنان انقلاب و نیز تاثیرات منفی اقتصادی و اجتماعی ناشی از حذف مالیات بند (ل) بر اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه را در شرایط حساس کشور، تاکید نموده است.

از منظر نخبگان، تحقق این معافیت مالیاتی، علاوه بر حمایت و تقویت مشاغل فرهنگی و هنری، بر سبد فرهنگی مردم نیز تاثیرات مثبتی خواهد داشت. لذا در این بزنگاه حساس اقتصادی، موقعیت‌شناسی، مسئولیت‌پذیری و حمایت همه جانبه‌ی وزیر فرهیخته و متعهد فرهنگ و ارشاد اسلامی از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه، درخورحق شناسی و شایسته‌ی قدردانی است.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بخشودگی مالیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۸۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، آئین رونمایی از طرح آموزشی و تربیتی «هزار مشعل» عصر چهارشنبه با حضور معاون فرهنگی هنری ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد.

«هزار مشعل» به واسطه فعالیت قریب به ۱۰۰۰ کانون در استان گیلان طراحی شده و در قالب این طرح هر کانون به مانند یک مشعل در فعالیت‌های فرهنگی محسوب شده است.

هزار مشعل طرحی تربیتی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و آموزشی است که با محوریت جهاد تبیین در فعالیت‌های مسجدی به منظور احیای کارکردهای مساجد در هشت رشته طراحی شده است.

کد خبر 6094649

دیگر خبرها

  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • کاهش معافیت‌های مالیاتی بودجه برمبنای احکام برنامه هفتم بود
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای رفع مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای حل مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • زیرساخت‌های فرهنگی راکد اردبیل بازسازی می‌شود
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • داستان حذف معافیت مالیاتی باشگاه‌های ورزشی
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب