Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی در جلسه هماهنگی برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی پدافند کالبدی در استان، هدف از برگزاری این نمایشگاه را شناسایی و معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت های شرکت های استانی در عرصه مطالعات، پژوهش و تولیدات حوزه کالبدی عنوان کرد و خواستار بهره گیری از همه ظرفیت استان در برگزاری این نمایشگاه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدباقر آقایی در بخش از دیگری از سخنان خود اظهار کرد: شناسایی آسیب پذیری های شهرها در برابر تهدیدات انسان ساخت، قدمی موثر و کارآمد در جهت ایمنی شهروندان است، چرا که عصر حاضر عصر آسیب پذیری است و شکل دهی به شهرنشینی ایمن و پایدار، از طریق حاکمیت شهری و برنامه ریزی در جهت بازدارندگی از مخاطرات امکان پذیر است.

وی، پدافند غیرعامل شهری که راهبرد آمادگی در شرایط اضطرار یا راهبرد بازدارندگی نیز شناخته می شود را پاسخگوی نیاز شهروندان برای حفاظت در برابر بحران های طبیعی و تکنولوژیک شهری معرفی کرد و افزود: رعایت اصول و الزامات پدافند غیرعامل می تواند کل پیکره کشور که همان زیر ساخت ها و روساخت ها است، حفظ و صیانت کند.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، در این جلسه، مقرر شد کمیته برگزاری نمایشگاه تخصصی پدافند کالبدی با حضور سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان، انجمن صنفی مهندسین مشاور استان و انجمن صنفی پیمانکاران عمران استان و شهرداری جهت فراهم کردن مقدمات برگزاری این نمایشگاه تشکیل شود.

انتهای پیام 
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۸۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ، فتاح کرمی فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه فی مابین فرمانداری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، وجود ظرفیت‌ها و جغرافیای این شهرستان گفت: اولین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در این شهرستان راه اندازی خواهد شد.

وی ارائه خدمات تخصصی علمی و آموزشی نجوم و رصد ویژه کودکان و نوجوانان را از اهداف راه‌اندازی این مرکز عنوان کرد.

فرماندار بروجن همچنین با اشاره به اختصاص زمین در شهر بلداجی، خواستار پیگیری و تسریع در راه‌اندازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این شهر شد.

کرمی با بیان اینکه نقش برنامه‌های کانون در اثربخشی و فرهنگ‌سازی حوزه کودک و نوجوان مشهود است؛ افزود: کانون پرورش فکری از ارکان مهم و قابل توجه در تربیت نسل آینده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899020

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می‌شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر
  • محل برگزاری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ اعلام شد