Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، وزیر امور خارجه ایران در پیامی توئیتری به مواضع اخیر اروپایی‌ها به ویژه تهدید سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان برای توسل آنها به «مکانیسم ماشه» واکنش نشان داده است.

محمد جواد ظریف در این پیام نوشت: «اتحادیه اروپا/ سه کشور اروپایی (فرانسه، انگلیس و آلمان) و سوئد به عنوان سهامدار آینده اینستکس به جای تهدیدات متکبرانه یا وعده‌های کاغذی توخالی باید ابتدا کارر ا با یک اقدام خیلی ساده شروع کنند: از (شرکت دارویی) مولنلیک بخواهند که برای کمک به کودکان ایرانی مبتلا به ای‌بی برای پوشاندن زخم‌هایشان محصولاتشان را (به ایران) بفروشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تروریسم اقتصادی آدم می‌کشد».

«ای‌بی» یکی از بیماری‌های نادر است، به طوری که از هر ۵۰ هزار تولد، یک نوزاد به آن مبتلاست. مبتلایان به این بیماری، پوستی به شدت لطیف و شکننده دارند که با اندکی تماس آسیب می‌بیند، به همین دلیل به آن‌ها، بیماران پروانه‌ای می‌گویند. به گفته موسس خانه ای‌بی (EB)، احتمالاً در ایران حدود ۱۲۰۰ بیمار پروانه‌ای وجود دارند که تقریباً نیمی از آن‌ها شناسایی شده‌اند.

توئیت ظریف در شرایط منتشر شده که بعد از تهدیدهای اخیر مقام‌های اروپایی علیه ایران در خصوص توسل آنها به «مکانیسم ماشه»، روز گذشته سه کشور  فرانسه، انگلیس و آلمان در بیانیه‌ای مشترک، تلویحا ایران را درباره این موضوع تهدید کردند.

وزیر خارجه ایران امروز دوشنبه در یک توئیت دیگر، به مواضع ضد ایرانی دولت آمریکا اشاره کرد و نوشت: «مایک مامپئو وزیر خارجه (آمریکا) یک بار دیگر اذعان کرد که هدف از تروریسم اقتصادی ایالات متحده علیه ایران، به گرسنگی کشاندن (مردم ایران) و در موضوع تجهیزات پزشکی هم کشتن غیرنظامیان بی‌گناه است».

وزیر خارجه دولت «دونالد ترامپ» سال گذشته در مصاحبه با شبکه بی.بی.سی فارسی در توهینی آشکار به ملت ایران، عنوان کرده بود: «اگر ایران می‌خواهد مردمش غذا بخورند باید به حرف آمریکا گوش بدهد»

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۸۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| اسرائیل دست به دامان فرانسه شد

در هفته گذشته بیروت میزبان وزیر خارجه فرانسه و عاموس هوکشتاین نماینده ویژه بایدن بود - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، در هفته گذشته بیروت میزبان وزیر خارجه فرانسه و عاموس هوکشتاین نماینده ویژه بایدن بود.هم‌چنین دو هفته قبل نیز نخست وزیر و فرمانده ارتش لبنان در پاریس مهمان امانوئل مکرون بودند.محور رایزنی‌های این دو مقام عالی رتبه مذاکره درباره طرحی است که دو ماه قبل توسط فرانسوی ها ارائه شده است.

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد
  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • لاوروف: هر دو حزب آمریکا، روسیه و چین را دشمن می‌دانند
  • مزه دورکاری در اقتصاد آمریکا
  • فیلم| اسرائیل دست به دامان فرانسه شد
  • آمریکا هشدار سفر به آلمان را تشدید کرد
  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند
  • آمریکا دیگر هژمونی ندارد/ روسیه تهدیدی وجودی برای اروپاست
  • مصر: جنگ طلبی اسرائیل امنیت کل منطقه را تهدید می کند
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق