Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصمیم مالک باشگاه ناپولی برای حضور بازیکنان این تیم در یک اردوی اجباری با تأخیری دو هفته‌ای به اجرا درآمد. ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم فوتبال ناپولی در پی شکست خانگی شب گذشته (یکشنبه) شاگردانش مقابل بولونیا که ششمین بازی بدون برد متوالی‌شان در سری A ایتالیا بود، تصمیم گرفته که آنها را گوشمالی دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باخت مقابل ناپولی به بولونیا چهارمین باخت و نهمین بازی بدون برد این فصل شاگردان آنچلوتی بود که سبب سقوط آنها به رده هفتم جدول و ایجاد فاصله‌ای 17 امتیازی با صدر جدول و فاصله هشت امتیازی با آخرین سهمیه لیگ قهرمانان اروپا شده است.

آنچلوتی دو هفته پیش که مالک باشگاه اورلیو دلورنتیس دستور داد بازیکنان تیم به یک اردوی تمرینی اجباری یک هفته‌ای بروند، علناً مخالفت خود با تصمیم او را اعلام کرد و به بازیکنانش جرأت داد که از خواسته دلورنتیس سرپیچی کنند که این آغاز یک جنگ داخلی میان بازیکنان و رئیس باشگاه شد، جنگی که با جریمه نقدی بازیکنان و کسر حقوق آنها همراه شد. اکنون اما کارلتو خودش تصمیم گرفته که از خجالت بازیکنان درآید و به همین دلیل آنها را برای بازی هفته آینده مقابل اودینزه به اردوی تمرینی اجباری چهار روزه می‌برد.

آنچلوتی: ذهنیت بازیکنان ناپولی خراب شده است/ هیچکدام از آنها با من مشکل ندارند

 

طبق اعلام رسانه‌های ایتالیایی، بعد از ملاقاتی که میان اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم در ورزشگاه سن‌پائو صورت گرفته، بازیکنان فردا به صورت عادی در تمرینات شرکت می‌کنند اما از چهارشنبه تا روز بازی مقابل اودینزه باید در زمین تمرینی تیم بمانند و بعد از تمرینات هم حق بازگشت به منازل خود را نخواهند داشت.

تعداد بازی‌های بدون برد ناپولی با احتساب شکست شب گذشته این تیم به هشت رسیده است.

انتهای پیام/

R1015163/P1015145/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کارلو آنچلوتی سری A ناپولی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارلو آنچلوتی سری A ناپولی کارلو آنچلوتی سری A ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۹۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)

 تیم فوتبال استقلال تمرینات خود برای بازی با تراکتور را جدی تر از قبل دنبال می کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر جمعه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها