Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@11:55:05 GMT

محور جیرفت - فاریاب اتوبان می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۳۹۳۳۵

محور جیرفت - فاریاب اتوبان می‌شود

محمد ساردویی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به درخواستهای مردم برای احداث بزرگراه جیرفت – فاریاب پس از پیگیریهای لازم، مجوز احداث این بزرگراه از سازمان مدیریت و برنامه ریزی اخذ شده است.

وی تصریح کرد: این محور یکی از پرترافیک‌ترین راه‌های جنوب کرمان بوده که در طول مسیر آن، روستاها و سکونتگاه‌های متعددی واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل راه و شهر سازی جنوب کرمان ادامه داد: این محور از شهرهای بلوک و فاریاب عبور کرده و به بخش رودخانه شهر رودان در حوزه استحفاظی استان هرمزگان خواهد رسید.

وی به اهمیت این پروژه در افزایش سرمایه‌گذاری اشاره و عنوان کرد: منطقه جنوب کرمان یکی از قطب‌های کشاورزی به شمار می‌رود و با توجه به وجود معادن متعدد به ویژه کرومیت و طلا، مستعد سرمایه‌گذاری دراز مدت است.

 ساردویی اظهار داشت: در تلاش هستیم تا هر چه سریعتر مناقصه ساخت این مسیر انجام و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

کسب رتبه برتر اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در ارزیابی سازمان ملی زمین و مسکن

مدیرکل راه و شهر سازی جنوب کرمان گفت: این اداره کل در ارزیابی سازمان ملی زمین و مسکن در حوزه ساخت و تولید خانه، رتبه نخست و در عملکرد کلی نیز رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

ساردویی افزود: این رتبه‌بندی در راستای برنامه اجرایی ابلاغ شده از سوی سازمان ملی زمین و مسکن طی نیمه نخست سال جاری بوده که پس از اعمال ضرایب وزنی هر شاخص و همچنین با در نظر گرفتن وضعیت عملکرد سایر ادارات کل راه و شهرسازی استخراج شده است.

وی ضمن تشکر از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: امیدواریم با تلاش و کوشش همکاران، در همه زمینه‌ها موفقیت لازم را کسب کنیم.

اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان را تحت پوشش دارد.

برچسب‌ها وزارت راه و شهرسازی سازمان ملی زمین و مسکن راه و شهرسازی كرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی سازمان ملی زمین و مسکن راه و شهرسازی كرمان وزارت راه و شهرسازی سازمان ملی زمین و مسکن راه و شهرسازی كرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۹۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد

ارسلان مالکی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه تفاهم‌نامه ای بین وزارت راه وشهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح منعقد شده است، گفت: طبق این تفاهم نامه برنامه ریزی برای ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی نیروهای مسلح انجام شده و به زودی روند ساخت این واحدها آغاز می شود.

وی افزود: در قالب این تفاهم نامه ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد:  بخش عمده ای از پروژه های نهضت ملی مسکن از طریق تفاهم نامه و به صورت مشارکتی  ساخته می شود و بخش دیگه ای از پروژه ها هم به در قالب تفاهم نامه ساخته می شود که با اعطای زمین ازسوی  دستگاه ها مسکن برای متقاضیان ساخته می شود.

وی توضیح داد: پیش از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • سند تک برگی تمام اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • سند تک برگی تمامی اراضی ملی محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • اخذ سند تک برگی تمامی اراضی ملی در محدوده شهر زهک
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • تشکیل سازمان «سپند» به تایید شورای نگهبان رسید/ تائید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • زنگ خطر سگ‌های بلاصاحب و صاحب‌دار در جنوب کرمان به صدا در آمده است
  • خودرو پژو در جیرفت طعمه حریق شد
  • ۳۰ درصد مساحت خوزستان تحت تاثیر فرونشست زمین قرار دارد