Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@23:24:55 GMT

آغاز جشن دورهمی اهالی سینما

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۳۹۳۴۰

آغاز جشن دورهمی اهالی سینما

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، جشن دورهمی اهالی سینما، تلویزیون، تئاتر و رادیو به مناسبت پایان ضبط سری اول مجموعه نمایشی «ساده خط خطی» با حضور حمید شاه آبادی معاون صدا رسانه ملی، کاظمی قائم مقام شبکه نسیم، حمید رضا افتخاری مدیر رادیو نمایش در استودیو خاطره انگیز هشت رادیو نمایش روز دوشنبه ۱۱ آذر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریال جدید رادیویی «ساده خط خطی» به کارگردانی میرطاهر مظلومی درون مایه اجتماعی و طنز دارد و درباره زوج جوانی به نام سارا و محسن است که درگیر گرفتاری و مسائل روزمره زندگی شده اند. نمایش رادیویی ساده خط خطی نوشته معصومه سلیمی است و فرشاد آذرنیا تهیه کنندگی، رضا محتشمی صدابرداری و نازنین حسن پورافکتوری است.

در حال تکمیل....

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا و سیما رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۹۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به درگذشت مسعود اسکویی

آفتاب‌‌نیوز :

مسعود اسکویی، گوینده و کارشناس ورزشی و مجری نامدار و پیشکسوت رادیو که چند هفته‌ای در بیمارستان بستری شده بود، دار فانی را وداع گفت.

بیش از نیم قرن فعالیت در تلویزیون و رادیو، مسعود اسکویی را به عنوان یک صدای آشنا در میان ورزش دوستان شناسانده بود. خیلی از شنوندگان، رادیو ورزش را با صدای اسکویی می‌شناختند.

صدای مسعود اسکویی از نیم قرن پیش از این آشنای بسیاری از لحظات ما بوده است. از دورانی که هنوز تلویزیون به بسیاری خانه‌ها راه پیدا نکرده بود و رادیو به ویژه در بحبوحه رقابت‌های ورزشی یک ملت را به هم پیوند می‌داد و مسعود اسکویی یکی از آن صدا‌های ماندگاری شد که بخشی از خاطرات ما را ساخت.

باشگاه پرسپولیس ضایعه درگذشت استاد مسعود اسکویی را به خانواده آن مرحوم، اهالی ورزش و رسانه و به ویژه رادیو تسلیت می‌گوید و از درگاه خداوند متعال برای آن زنده یاد آمرزش و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسالت می‌نماید.

منبع: باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • این گزارشگر تا آخر عمر گاف نداد!
  • این گزارشگر تاکنون گاف نداده است!
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به درگذشت مسعود اسکویی
  • رادیو انعکاس‌دهنده صدای مردم است
  • درگذشت مسعود اسکویی گوینده و مجری رادیو
  • ابتذال در سینما برآیند تقاضا است/ از کیهان بچه‌ها شروع کردم
  • بدهکاری سینما و تلویزیون به روز معلم
  • چگونه سرنوشت یک نوجوان تغییر کرد/ پاهای هوتن شکیبا در بتن!
  • نمایش کولبران برای نخستین بار در تلویزیون
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد