Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاریخ شروع ثبت نام غیرحضوری(اینترنتی) پذیرفته شدگان از طریق سیستم جامع گلستان از تاریخ 12 لغایت 17 آذرماه سال جاری است.

به گزارش ایسنا، این دانشگاه خطاب به پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد آزمون سراسری98 ، اعلام کرد: تاریخ شروع  ثبت نام غیرحضوری(اینترنتی) پذیرفته شدگان از طریق سیستم جامع گلستان از تاریخ 12  لغایت 17 آذرماه سال جاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توصیه می شود پذیرفته شدگان تصویر مدارک ذیل  را با فرم jpg یا jpeg  و حجم هر تصویر حداکثر 250 کیلوبایت در سامانه آموزشی ( گلستان ) به آدرس reg.pnu.ac.ir بارگذاری کنند:

 مدارک لازم عبارتند از:

– تصویر صفحه اول / صفحه توضیحات شناسنامه /پشت و روی کارت ملی

–عکس 4×3 با زمینه روشن

– اصل مدرک کارشناسی

–دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته لازم است اصل مدرک کاردانی را ارائه کنند.

– مدرک مشخص کننده نظام وظیفه(ویژه آقایان)

- تاییدیه سهمیه فقط برای استفاده کنندگان از سهمیه

پذیرفته شدگانی که دارای کد قبولی قبلی در شهریور و مهر 98دانشگاه پیام نور بوده و در نیمسال اول 99/98 انتخاب واحد کرده‌اند، نیازی به ثبت نام غیر حضوری ندارند و در نیمسال دوم 99/98 در رشته / محل جدید فعال می‌شود.

برای پذیرفته شدگانی که برای اولین بار قبول شده یا دارای کد قبولی قبلی سایر دانشگاه ها هستند و درمرحله تکمیل ظرفیت پذیرفته شده‌اند، ثبت نام به صورت غیرحضوری در سامانه آموزشی گلستان صورت می‌پذیرد و پس از پذیرش حضوری امکان ثبت‌نام و انتخاب واحد در نیمسال دوم 99-98  (مطابق تقویم آموزشی) فراهم می‌شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه پیام نور، پذیرفته شدگانی که کد قبولی قبلی آنها دانشگاه پیام نور باشد و در رشته/ محل‌های جدید فعال شده‌اند می‌توانند برای نیمسال دوم 99-98 ثبت نام و انتخاب واحد (مطابق تقویم آموزشی) کنند.

بدیهی است ثبت نام و انتخاب واحد آنها در نیمسال اول 99-98 به قوت خود باقی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه پيام نور تکمیل ظرفیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۹۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: طرح مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌هاست و دستگاه‌های اجرایی باید حداکثر بهره‌مندی از این ظرفیت را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، جلسه کارگروه استانی مولدسازی دارایی‌های دولت امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ به ریاست طهماسب نجفی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور اعضا در محل سالن جلسات شهید قلیوند استانداری تشکیل شد؛ نجفی در این جلسه اظهار کرد: ظرفیت ایجاد شده در طرح دولت مردمی برای افزایش افزایی املاک و اراضی مازاد بسیار ارزشمند و فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است.

وی از دستگاه‌های اجرایی خواست که حداکثر بهره‌مندی از این ظرفیت را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، در این جلسه موارد مربوط به فروش اراضی مازاد ادارات و دستگاه‌هایی مانند جهاد کشاورزی، آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب، آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و جهاد دانشگاهی مطرح و بررسی شد.

کد خبر 750940

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • تکمیل زنجیره‌های تولید، محور توسعه استان اردبیل است
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد/ دیدار گسترده وزیر خارجه با مقامات ارشد کشورهای اسلامی
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • ظرفیت سد دز تکمیل شد
  • ظرفیت سد دز تکمیل شد/ احتمال افزایش خروجی سد دز