Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-04@19:32:39 GMT

پایتخت گچ ایران از «خام‌فروشی» رها می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۳۹۷۰۴

پایتخت گچ ایران از «خام‌فروشی» رها می شود

سمنان-بخشدار مرکزی سرخه از تلاش برای خروج روستای مؤمن‌آباد سرخه که پایتخت گچ ایران معرفی شده است، از کمند «خام‌فروشی» خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین،بخشدار مرکزی سرخه از تلاش برای خروج روستای مؤمن‌آباد سرخه که پایتخت گچ ایران معرفی شده است، از کمند «خام‌فروشی» خبر داد.

فاطمه ایمانی‌فولادی اظهار کرد: ۷۸ واحد دارای پروانه بهره‌برداری از معادن در سرخه وجود دارد که ۳۶ واحد گواهی کشف و ۲۷ واحد هم پروانه اکتشاف دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حدود ۷۸ واحد معدنی در سرخه مشغول بهره‌برداری هستند، تصریح کرد: این واحدها سیلیس، گچ و زئولیت را بهره‌برداری می‌کنند و مشکل استخراج این مواد به شکل مواد خام است.

ایمانی‌فولادی با اشاره به اینکه یکی از معادن سیلیس در این زمینه در حال اقدام است، تصریح کرد: برخی معادن گچ هم این کار را انجام می‌دهد و دنبال این هستند که خام‌فروشی نکنند و فراوری این مواد را انجام دهند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خام فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۹۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: این اقامتگاه در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ مترمربع و ۲۳۰ متر زیربنا  دارای دو سوئیت اقامتی است.
اخلاقی با بیان اینکه اقامتگاه سنتی با سرمایه‌گذاری ۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است، افزود: با به بهره‌برداری رسیدن این واحد زمینه اشتغال ۶ نفر به‌صورت مستقیم  فراهم شده است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • درخواست یک مقام طالبان برای به بهره‌برداری رسیدن مسیر چابهار-افغانستان
  • طرح ارتقاء فرآورده های نفتی پالایشگاه اصفهان تا پایان تابستان به پیشرفت 30 درصد مي رسد
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • بردسکن، جزیره گنج دورافتاده خراسان رضوی