Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@09:35:31 GMT

کله پوک‌ها در یزد به روی صحنه می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۳۹۹۲۷

کله پوک‌ها در یزد به روی صحنه می‌رود

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سید هادی آقا بزرگی کارگردان نمایش کله پوک‌ها گفت: نمایش کمدی کله پوک‌ها از دوازده آذر ماه به مدت یک ماه به روی صحنه می‌رود.

او افزود: این نمایش که موضوعی اجتماعی رابیان می‌کند روایت گر ساکنان روستایی در کشور اوکراین است که حدود دویست سال با اعتقاد به نفرین شدن به کله پوکی بزرگ شده و زیسته اند ویک معلم آن را از این اعتقاد نجات می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگردان این نمایش ادامه داد: در این نمایش کمدی تعدادی از هنرمندان استان از جمله مهدی مالکی، اخترالسادات اولیائی، بهنام عباسی فر، الناز لطیف و مجتبی موسوی نقش آفرینی می‌کنند.

او گفت: نمایش کله پوک‌ها نوشته نیل سایمون و به کارگردانی جمال دهقان و سید هادی آقا بزرگی و تهیه کنندگی مسعود خلوت از دوازده آذر ماه تا نیمه دی ماه هر شب ساعت ۱۹ در تالار شرف الدین علی یزد به روی صحنه می‌رود و در صورت استقبال بعد از ایام فاطمیه ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/ی

نمایش کمدی کله پوک‌ها به روی صحنه می‌رود

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تئاتر فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۹۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»

ده میلیارد و هفتصد میلیون تومان فروش فقط در دو روز!

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم سینمایی "مست عشق" محصول مشترک ایران و ترکیه که در دولت قبل توقیف شده بود، سرانجام از چهارشنبه روی پرده سینما‌ها رفت.

گیشه این فیلم با احتساب پیش‌فروش، در روز اول اکران از شش میلیارد تومان فراتر رفت و در پایان دومین روز اکران به فروش خیره کننده ده میلیارد و هفتصد میلیون تومانی دست یافت تا پاسخ محکمی به آن‌هایی باشد که با پیش کشیدن فروش فیلم‌های کمدی، مدعی ورشکستگی سینمای ایران بدون آثار کمدی شده بودند.

پارسا پیروزفر، شهاب حسینی، حسام منظور در کنار بازیگران مطرح ترکیه‌ای چون؛ هانده ارچل، بنسو سورال، ابراهیم چلیک کول، در این فیلم که در قونیه ترکیه فیلمبرداری شده، ایفای نقش کرده‌اند.

این فیلم به بخشی از زندگی مولانا و شمس تبریزی پرداخته است.

گفتنی است مست عشق در مدیریت قبلی اداره نظارت بر نمایش فیلم موفق به اخذ پروانه نمایش نشده بود

دیگر خبرها

  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید
  • زور سرمایه به هنر نمی‌رسد
  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • پای «توقف اتانازی» به رادیونمایش باز شد
  • استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»