Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: روز گذشته و امروز مجموعاً هزار و ۸۴۴ داوطلب در سطح کشور برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس ثبت نام کردند که ۱۱ درصد از مجموع ثبت نامی‌ها از بین خانم‌ها و ۸۹ درصد مربوط به آقایان است. تاریخ انتشار: 19:12 - 11 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۳۳۰۹ به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، سید اسماعیل موسوی در پایان دومین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: روز گذشته و امروز مجموعاً هزار و ۸۴۴ داوطلب در سطح کشور برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس ثبت نام کردند که ۱۱ درصد از مجموع ثبت نامی‌ها از بین خانم‌ها و ۸۹ درصد مربوط به آقایان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



موسوی بیان داشت: ۳.۳ دهم ثبت نام کنندگان دارای تحصیلات حوزوی، ۱۲.۸ دهم با مدرک تحصیلی دکتری ۷۶.۷ با مدرک کارشناس ارشد و ۷.۱ دهم هم با مدرک لیسانس و کمتر از لیسانس- فوق دیپلم و کاردانی - ثبت نام کرده اند.   بیشتر بخوانید: فرماندار تهران: امروز ۲۳۸ داوطلب انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند
سخنگوی ستاد انتخابات کشور بیان داشت: تعداد دیگری از ثبت نام کنندگان هم هستند که مراحل ثبت‌نام‌شان نهایی نشده و در حال تکمیل ثبت نام خود هستند و علاوه بر آن تعدادی دیگر نیز وجود دارند که کارشناسان ستاد انتخابات و ناظرین در حال کنترل مدارک آن‌ها بوده و ان‌شاءالله پس از تایید نهایی به جمع نهایی شدگان امروز و دیروز اضافه می‌شوند.

موسوی یادآور شد فردا صبح هم از ساعت هشت ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در وزارت کشور و فرمانداری‌های حوزه‌های انتخابی شروع خواهد شد.

وی اظهار داشت: کمترین میزان ثبت نام کنندگان در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و ۹ نفر در مجموع برای حضور در انتخابات در این استان ثبت نام کردند.

انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور انتخابات مجلس مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۰۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان شفافیت (۲)؛ بیم و امید یازدهمین مجلس برای شفاف شدن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، دومین قسمت «داستان شفافیت»، روایتی است از رد شدن کلیات شفافیت آراء در مجلس و نگرانی برخی نمایندگان از مطرح شدن آن؛ تا روزی که مجلس، نسخه جدیدی برای شفافیت پیچید.

ابراهیم اسدی بیدمشکی گزارش می‌دهد: 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

     

دیگر خبرها

  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • داستان شفافیت (۲)؛ بیم و امید یازدهمین مجلس برای شفاف شدن
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • رقابت ۹۰ نفر برای ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /خبر ستاد انتخابات درباره تعرفه ها