Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مهمترین حوادث امروز دوشنبه ۱۱ آذر ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارقان مسلح

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تیزبینی و سرعت العمل ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان زابل ۲ سارق مسلح ساعتی از سرقت به دام افتادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار احمد طاهری  اظهار کرد:  یک فقره سرقت مسلحانه در شهر زابل به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۱۱ برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل حادثه مردی جوان سراسیمه به عوامل گشت انتظامی مراجعه و اعلام داشت ۲ راکب جوان یک دستگاه موتورسیکلت هوندا با تهدید سلاح تپانچه، تلفن همراه وی را زورگیری و از محل متواری شده اند.

طاهری تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله طرح مهار در سطح شهرستان اجرا که ساعتی پس از اعلام سرقت یکی از تیم‌های گشت کلانتری ۱۱ سارقان مسلح را در حال پرسه زنی در حوالی میدان یعقوب لیث شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: راکب جوان موتورسیکلت با مشاهده خودرو پلیس قصد فرار از محل را داشت که با سرعت عمل ماموران انتظامی در محل دستگیر و در بازرسی بدنی از آن‌ها اسحله تپانچه و ۴ دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد.

او گفت: متهمان در بازجوئی‌های به عمل آمده و مواجهه با ادله پلیسی به ۴ فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۰۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان کابل های مترو!

تین نیوز

فرمانده یگان حفاظت مترو از افزایش تجهیزات و مراقبت های انتظامی در خطوط و دستگیری سارقان کابل های مترو خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، سرهنگ علی اصغر لک با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت های انتظامی در خطوط و ایستگاه های مترو، اظهار داشت: از گذشته شاهد سرقت کابل از ایستگاه ها و خطوط متروی تهران و حومه بودیم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامات و یگان حفاظت شرکت بهره برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.

لک فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند تصریح کرد: این سارقان سابقه دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضایی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

وی افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

لک در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات متروی تهران هستیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • دستگیری سارقان به عنف نیسان
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد