Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، همانطور که میدانید این روزها اخبار جدیدی از سرنوشت کالدرون به گوش میرسد. در همین راستا روزنامه خبرورزشی در چاپ امروز خود مدعی شده در صورتی که مدیران پرسپولیس با کالدرون قطع همکاری کنند، سراغ ماسیمو کاررا یکی از گزینه های قبلی خود برای سرمربیگری در این تیم خواهند رفت.

 

هرچند گزینه های دیگری نیز روی میز مسئولان پرسپولیس قرار دارد که از جمله آن میتوان به یحیی گل محمدی، علی دایی و حتی برانکو اشاره نمود که البته پیوستن هر یک از این افراد به پرسپولیس فعلا در بن بست قرار گرفته تا حضور سرمربی شناخته شده سری‌آ در فوتبال باشگاهی ایران بیش از پیش جدی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حال باید دید پرسپولیس میتواند با کالدرون به کار خود ادامه دهد با باید با فیورنتیا برای جذب مربی ایتالیایی رقابت کند.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ماسیمو کاررا کالدرون برانکو پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۰۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت

رییس سابق رئال مادرید صحبت‌های شنیدنی‌ای را راجع به اسطوره فقید بایرن مونیخ یعنی فرانتس بکن باوئر مطرح کرد

طرفداری | در دیداری حساس از دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در ورزشگاه آلیانتس آرنا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

رامون کالدرون، رییس سابق رئال مادرید در گفتگو با بیلد راجع به این تقابل صحبت کرد که شرح گفته‌های او را می‌خوانید:

بایرن مونیخ یکی از بزرگترین تیم‌های اروپا است و با وجود عملکرد نه چندان خوب در فصل جاری، هنوز از احترام رقیبانش برخوردار است. رئال مادرید خوب می‌داند که نمی‌تواند بایرن مونیخ را به راحتی شکست دهد، لذا اگر می‌خواهد به فینال راه پیدا کند، باید در هر دو بازی رفت و برگشت عملکرد خوبی به نمایش بگذارد. به نظر می‌رسد که بایرن مونیخ از روزهای ایده‌آل خود دور است، چرا که این تیم بر خلاف سال‌های اخیر نتوانست قهرمان بوندسلیگا شود. با این حال، هیچ کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید بازی آسانی در پیش خواهد داشت.

وضعیت رئال مادرید

رئال مادرید در فصل جاری خیلی خوب کار کرده است. آن‌ها با تلفیق بازیکنان باتجربه‌ای مثل کروس و مودریچ با بازیکنان جوان‌تر مانند رودریگو، وینیسیوس و بلینگام، تیم یک‌دست و متعادلی را تشکیل داده‌اند. همچنین یک مربی بزرگ مانند کارلو آنچلوتی روی نیمکت آن‌ها می‌نشیند. رئال مادرید فاصله چندانی تا فتح لالیگا ندارد و همچنین خود را به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسانده است، همین دو موضوع باعث می‌شوند روحیه بازیکنان این تیم در بالاترین حد خود باشد.

رابطه شما با مدیران بایرن مونیخ

اولی هونس را خیلی نمی‌شناختم و بیشتر با کارل هاینتس رومنیگه رابطه داشتم. کارل را نه تنها به عنوان یک فوتبالیست فوق‌العاده تحسین می‌کنم، بلکه در جنبه‌های مدیریتی نیز او را بسیار قبول دارم. البته که بیشترین و نزدیک‌ترین ارتباط من با فرانتس بکن باوئر بود. ما همیشه یکدیگر را در جلسات فیفا می‌دیدیم، همچنین بارها او را در پیست اسکی کیتسبوهل در اتریش ملاقات کردم. فرانتس در کیتسبوهل یک خانه بسیار زیبا داشت و ما ساعت‌ها در این خانه، راجع به موضوعات مختلفی چون فوتبال، زندگی، تاریخچه تیم‌هایمان و تقابل بین آن‌ها صحبت می‌کردیم. بکن باوئر نه تنها یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ، بلکه یک دوست بسیار باهوش و خوش‌صحبت بود که می‌شد ساعت‌ها با او حرف زد و خسته نشد. زمانی که خبر فوت او را شنیدم، بسیار ناراحت شدم.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی