Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه اعتماد عمومی را خط‌قرمز حقوقدانان بسیجی برشمرد و گفت: اشرافی‌گران نباید پستی داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، رسول بهرامی پور عصر امروز در همایش «مبارزه با فساد، اشرافی‌گری و عدالتخواهی» که به همت سازمان بسیج حقوقدانان استان برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در طول تاریخ پرفراز و شیب خود درگیر فتنه‌ها و توطئه‌های فراوانی بوده که حضور باصلابت مردم در تمام عرصه‌ها این توطئه‌ها را نقش برآب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم انقلابی انتظار دارند که مسئولین نظام اسلامی هم انقلابی و اسلامی باشند، لذا فساد زیبنده نظام اسلامی نیست و وجود آن هم در این نظام پذیرفتنی هم نیست.

رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه بیت‌المال مسلمین را امانتی در دست مسئولان دانست و تصریح کرد: اشرافیت و روحیه تجملگرایی نباید بین دستگاه‌های نظام اسلامی باشد.

بهرامی پور ادامه داد: اصل اعتماد عمومی بین مردم و حاکمیت یکی از دستاوردهای مهم انقلاب است و هرکس در هر جایگاهی بخواهد آنرا خدشه‌دار کند حقوقدانان بسیجی حتما با آنها مقابله خواهند کرد.

وی یکی از راه‌های مقابله با فساد را گفتمان‌سازی بیان کرد و افزود: امر به معروف و نهی از منکر در بسیاری از جاها نسبت به مسئولین تعطیل شده است و پیگیری نمی‌شود.

رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه گفت: حیف و میل بیت‌المال ضربه به نظام است و همه باید به این موضوع مهم ورود کنیم و حساس باشیم، قانون حمایت از آمران به معروف هم پشتوانه خوبی برای مقابله نیروهای ارزشی در این حوزه است.

بهرامی‌پور بیان داشت: ما در سازمان بسیج حقوقدانان هم به جد پیگیر این موضوع هستیم و با هر شخصیتی در هر جایگاهی در فساد غوطه‌ور باشد با گفتمان سازی مقابله خواهیم کرد.

وی با اشاره به خنثی شدن توطئه‌های دشمنان اظهار داشت:‌ دشمنان با شکست نقشه‌هایشان امروز در پی نفوذ هستند و قصد دارند با ترویج فساد و اشرافی‌گری جامعه اسلامی را منحرف کنند، اما راه به جایی نخواهند برد.

رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه ادامه داد: آنها امید دارند که با ترویج فساد کارهای خود را پیش ببرند، اما انقلاب با آرمان تمدن‌سازی به راه خود ادامه می‌دهد.

بهرامی‌پور عنوان کرد: به مسئولین توصیه می‌کنیم که این فرصت را برای خدمت به ولی‌نعمتان خود غنیمت شمارند و مکتب امامین انقلاب را برای خدمت به مردم سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

وی فرمان هشت ماده‌ای مقام معظم رهبری در مقابله با فساد را بسیار کارساز برشمرد و تصریح کرد: این فرمان باید یک منشور برای مبارزه با فساد باشد و حقوقدانان بسیجی در این زمینه باید خط‌شکن باشند.

رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه گفت: بی‌تردید عرصه مبارزه با فساد میدان خطرناکی است، اما فرزندان انقلاب بدون توجه به خطرات به آن ورود خواهند کرد.

بهرامی‌پور با بیان اینکه مدیریت ایثارگرانه و جهادی دستگاه قضا مقتدرانه مبارزه با فساد را آغاز کرده است، گفت: آن عده‌ای هم که مبارزه با فساد را حزبی و جناحی می‌دانند حتما خود، بستگان یا وابستگانشان در فساد غوطه‌ور هستند.

وی خاطرنشان کرد:‌ امروز جریان فساد و اشرافی‌گری در مقابل جریان ارزشی قرار دارد که وظیفه نیروهای انقلابی در این تقابل دوچندان شده است.

رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه مطالبه‌گری را یکی از راه‌های مقابله با فساد در جاهای مختلف برشمرد و ادامه داد: نباید بنشینیم که دستگاه قضا ورود کند، چون به فرموده رهبر معظم انقلاب قوه قضاییه باید خط آخر مقابله باشد.

بهرامی‌پور بر پیشگیری از ایجاد فساد و گزارش تخلفات تاکید کرد و گفت: در قانون پیش‌بینی شده است اگر مدیری در دستگاهی متوجه فسادی شد باید آنرا گزارش دهد و کسانی که در این زمینه کوتاهی می‌کنند ابتدا در مقابل خداوند و شهدا و در نهایت در مقابل دستگاه قضا باید پاسخگو باشد.

وی تصریح کرد: در کرمانشاه روحیه مبارزه با فساد ایجاد شده است و مردم باید از فرزندان انقلابی خود حمایت کنند تا ریشه آنهایی که ترویج فساد می‌کنند را برکنند و فضا را برای خدمت‌رسانی هموار کنند.

رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه با تصریح اینکه اشرافی‌گران نباید پستی داشته باشند، گفت: عدالت اجتماعی تاکید رهبر معظم انقلاب است و مسئولین هم باید تمکین کنند و آنرا سرلوحه کار خود قرار دهند.

بهرامی‌پور بیان داشت: آنهایی که به باندهای قدرت و ثروت متصل هستند نباید از خدمات اجتماعی بیشتری برخوردار باشند و همه در این زمینه یکسان هستند.

وی افزود: امروز مردم در تمام عرصه‌ها خود را اثبات کرده‌اند و مسئولین ما هم در مقام عمل باید به تکلیف خود عمل کنند و بیشترین سهم آنها هم حفظ حقوق عامه است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۱۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان

به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته های قلب، چشم پزشکی،دندانپزشک و پزشک عمومی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، متخصص تغذیه، جراح عمومی،با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، برای ارائه ی خدمات تخصصی به مردم شریف این منطقه شد.در این مراسم سردار باقری فرمانده سپاه لرستان هم حضور داشتند به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075308 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • گوشت دوباره گران می‌‌شود؟
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • گوشت اینگونه ۶۳.۵ درصد گران شد
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • اگر حیوانات جنگل زندگی اشرافی داشتند! (عکس)
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز