Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@10:57:54 GMT

تمجید ژاوی از مرد سال فوتبال آسیا

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۱۸۶۱

تمجید ژاوی از مرد سال فوتبال آسیا

آفتاب‌‌نیوز :

ژاوی اظهار داشت: قبل از هر چیز، فکر می کنم او کاملا استحقاق دریافت این جایزه را داشت. اکرم عفیف تفاوت ها را در تیم ملی و همچنین در السد همراه با ما تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان رقم زد.

او ادامه داد: خیلی خوب بود اگر به فینال می رسیدیم. من خوشحالم که سرمربی او هستم. عفیف یک استعداد باورنکردنی و یک بازیکن بزرگ است و به همین خاطر برایش خوشحال هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسطوره اسپانیایی افزود: هیچ محدودیتی برای او وجود ندارد. من بارها به او گفته ام که بازیکن فوق العاده ای است و ظرفیت های فراوانی دارد. او یک استعداد است پس می تواند همه جا بازی کند؛ اما همه چیز به او، ذهنیت و عطش او بستگی دارد. عفیف همه چیز برای فوتبال بازی کردن را دارد و یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی است. البته نه فقط اکرم، بلکه تمام این نسل فوتبال قطر فوق العاده هستند. من فکر می کنم به خوبی در جام جهانی 2022 رقابت خواهند کرد و بنابراین افتخار می کنم که بخشی از این پروژه هستم.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مرد سال فوتبال آسیا ژاوی هرناندز اکرم عفیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۱۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا

به گزارش "ورزش‌سه"، رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به مرحله نیمه نهایی رسیده و جالب اینکه در بین 4 تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی خبری از ژاپن نیست و 3 تیم از منطقه آسیای مرکزی هستند تا تنها تایلند باشد که توانسته خودش را از منطقه جنوب شرقی آسیا به این مرحله برساند.

در این بین رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن کنایه‌ای هم به مهدی رئیس فدراسیون فوتبال ایران و حضورش در ریاست کمیته فوتسال آسیا را دلیل بر رشد این رشته در منطقه آسیای میانه توصیف کرده است. جالب اینکه رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن در یک مصاحبه دیگر افغانستان که توانست در جام ملت‌های آسیا 2024 برای اولین مرتبه به این مسابقات راه پیدا کند و سپس اولین صعود خود را نیز با یک مربی ایرانی تجربه کرد، تیم دوم ایران خوانده است.

هر چه هست رشد فوتبال و فوتسال در منطقه آسیای مرکزی طی سال‌های اخیر ملموس بوده و پس از نتایجی که تیم‌هایی نظیر تاجیکستان در جام ملت‌های فوتبال آسیا کسب کردند، حالا حضور 3 تیم از منطقه کافا حسابی مورد توجه اهالی فوتبال در آسیا قرار گرفته و البته با حسادت کشورهای جنوب شرقی آسیا و در راس آنها ژاپن به عنوان جدی‌ترین رقیب ایران در فوتسال طی سال‌ها و دهه‌های اخیر نیز همراه شده است.

دیگر خبرها

  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • ژاوی داغ کرد: می‌خواهند با اعتبار من بازی کنند
  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • تمجید دل‌پیرو از بلینگام: جود استثنایی است
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است