Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: با اعلام سهمیه بندی افزایش قیمت بنزین و نارضایتی مردم، خبری مبنی بر اینکه بزرگراه‌های همت غرب، شهید ستاری توسط تعدادی افراد مسدوده شده است و بازترافیکی سنگینی در این منطقه ایجاده شده است که تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش باشگاه خبرنگاران این مقام انتظامی عنوان کرد: با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی عامل یا عاملان این موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و پس از انجام تحقیقات میدانی و پایش‌های اطلاعاتی هویت پنج تن از این افراد شناسایی شد.

سرهنگ راستی ادامه داد: با شناسایی مخفیگاه متهمان، دستور قضائی برای دستگیری متهمان گرفته شد و روز گذشته ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت در قالب سه تیم به آدرس‌های مورد نظر اعزام شدند و هر پنج متهم در عملیات‌های منسجم و همزمان دستگیر و برای ادامه تحقیقات پلیسی به پلیس امنیت انتقال یافتند.

رئیس مرکزعملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه متهمان به جرم انتسابی اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ قبضه سلاح سرد کشف شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: پلیس امنیت اغتشاشات دستور قضایی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۲۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری چهار شرور در زابل

  سرهنگ حمید نوری  اظهار داشت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر شرارت چهار نفر در یکی از محلات شهرستان زابل، بلافاصله ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

 وی افزود:با توجه به حساسیت موضوع، ماموران اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به منظور دستگیری متهمان را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند و در نهایت موفق شدند محل اختفای متهمان را شناسایی و هر چهار نفر آنها را در یک عملیات غافلگیرانه به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری دستگیر کنند.

 فرمانده انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه متهمین به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند؛ بیان داشت: از تمامی ظرفیت خود استفاده خواهیم کرد تا فضا را برای هنجارشکنان ناامن کنیم. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پرتاب گاز اشک‌آور به سمت پلیس از سوی ۲ دزد در شهرک غرب
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران 
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز