Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@09:47:32 GMT

کسب دو تساوی در لیگ برتر فوتسال گیلان

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۲۷۴۶

کسب دو تساوی در لیگ برتر فوتسال گیلان

در جریان این رقابت ها ، تیم های فوتسال دخانیات رشت و فرهنگ کوثر آستارا به نتیجه مساوی دست یافتند و دیدار تیم های پارگوم تالش و لاهیگ لاهیجان نیز مساوی شد تا هفته دوم این رقابت ها با کسب دو نتیجه مساوی آغاز شود .

در بازی های انجام شده ، تیم های فوتسال دخانیات رشت و فرهنگ کوثر آستارا رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت دو تیم به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند تا هر تیم پس از پیروزی در هفته اول، با کسب نتیجه مساوی هفته دوم را به اتمام برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم های فوتسال دخانیات رشت و فرهنگ کوثر آستارا که در هفته اول این رقابت ها برابر حریفان خود پیروز و به ترتیب در رتبه های اول و دوم جدول رده بندی قرار داشتند، در دیدار برابر هم به نتیجه تساوی رضایت دادند تا بازی صدرنشینان با کسب نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یابد.

اما در دیگر بازی برگزار شده از هفته دوم رقابت های فوتسال لیگ برتر بزرگسالان گیلان ، تیم های پارگوم تالش و لاهیگ لاهیجان به مصاف هم رفتند که این دیدار نیز در پایان با نتیجه مساوی پرگل سه بر سه خاتمه یافت.

تیم فوتسال پارگوم تالش که هفته اول این مسابقات را با پیروزی به اتمام رسانده بود، در هفته دوم نتوانست این پیروزی را تکرار و برایر حریف خود متوقف شد تا تیم لاهیگ لاهیجان که در هفته اول شکست را تجربه کرده بود، در هفته دودم به یک تساوی دست یابد.

همچنین قرار بود تیم های فوتسال هیات فوتبال فومن و کیامیدان لاهیجان دیگر بازی هفته دوم رقابت های فوتسال لیگ برتر بزگرسالان گیلان را برگزار کنند که این دیدار به زمان دیگری موکول شد.

در جدول رده بندی این رقابت ها، تیم های فوتسال دخانیات رشت ، پارگوم تالش و فرهنگ کوثر آستارا با انجام دو بازی و کسب چهار امتیاز و به دلیل تفاضل گل ، به ترتیب در مکان های اول تا سوم جدول رده بندی شش تیمی این مسابقات قرار دارند.

  

برچسب‌ها رشت فوتسال ورزش گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فوتسال ورزش گیلان رشت فوتسال ورزش گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۲۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال

جدول لیگ برتر در پایان هفته 26 مشخص شد.

هفته ۲۶ مسابقات لیگ برتر بیست و سوم فوتبال ایران با برگزاری ۸ بازی به پایان رسید و جدول رده بندی رقابت‌ها در پایان این هفته مشخص شد.

استقلال با کامبک لحظه آخری در ورزشگاه آزادی و کسب پیروزی ۲ بر یک مقابل ذوب آهن صدر جدول را حفظ کرد. پرسپولیس با همین نتیجه نساجی مازندران را شکست داد تا رقابت نفس گیر سرخابی‌ها برای قهرمانی ادامه داشته باشد.

جدول لیگ برتر

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال | استقلال صدر را از پرسپولیس پس گرفت
  • جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • خلاصه بازی رم و یوونتوس + فیلم
  • دیدار میانه جدولی‌ها برنده نداشت + خلاصه بازی
  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • گل‌گهر و شمس آذر با تساوی به رختکن رفتند
  • تساوی و شکست حاصل کار مازنی‌ها در لیگ دسته دوم فوتسال