Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه، مراسم بزرگداشت روز دانشجو با حضور حسن عباسی مسئول اندیشکده یقین، محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج، حجت الاسلام داود خوشباور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و جمعی از مسئولین و معاونین دانشگاه و دانشجویان بسیجی واحد کرج در سالن اجتماعات مرکزی این واحد دانشگاهی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج در این مراسم ضمن تبریک روز دانشجو بر حق مطالبه گری دانشجویان در جامعه تاکید کرد و گفت: دانشجویان بایستی با انقلابی گری و مطالبه گری در جامعه حضوری فعال داشته و وظیفه انسانی، دینی و ملی خود را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران نظام مظلومی است و از دو سو تحت مظلومیت واقع شده است گفت: این نظام هم از دست دشمنان بی رحم و هم از دست برخی به ظاهر خودی های نادان یا گاها مغرض مورد ظلم واقع شده است و این سبب می شود که مسئولیت دانشجویان به عنوان نیروهای ارزشی در قبال دفاع از این نظام مقدس، افزایش یابد.

برهانی فر با بیان اینکه مسئولیت دانشجویان در جامعه هم حساس و هم بسیار دقیق است به دانشجویان توصیه کرد: احساساتی بودن و بدون منطق عمل کردن در شأن دانشجویان انقلابی نیست؛ زیرا این قشر، بیش از سایر اقشار جامعه عمق وقایع را در می یابد و با دشمن شناسی و شناخت بهتر از شرایط سیاسی و اجتماعی، به موقع وارد میدان عمل شده و وظیفه انسانی، دینی و ملی خود را به انجام می رساند.

رئیس واحد کرج با تاکید بر رعایت اصول اخلاقی که دین اسلام ما را به آنها مکلف نموده است؛ اظهار داشت: رعایت اصول اخلاقی در بیان مطالبات ضروری است؛ اما این اخلاق مداری به معنی کوتاه آمدن از ارزش های اعتقادی و دینی نیست.

برهانی فر با بیان اینکه امروز نیز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در میدان جنگ نرم سیاسی و فرهنگی شهید و مجروح می دهد افزود: دانشجویان در صف مقدم این پیکار ایستاده اند و با بصیرت و ارادتی که به نظام اسلامی و خون پاک شهدا دارند، محکم بر مبانی دینی و انقلابی خود پافشاری می کنند.

وی در پایان از حضور پرشور دانشجویان فعال و ارزشمند در دانشگاه ابراز خرسندی نموده و حضور آنان را سبب دلگرمی، نور و معنویت در دانشگاه ها دانست و گفت: این شعار نیست بلکه شعوری است که امروزه با تمام وجود آن را در نسل جوان انقلابی در کشور نظاره گر هستیم.

298 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج بسیج بسیج دانشجویی دانشجویان بسیجی روز دانشجو مطالبه گری انقلابی گری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج بسیج بسیج دانشجویی دانشجویان بسیجی روز دانشجو مطالبه گری انقلابی گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۲۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود

به گزارش قدس آنلاین، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پیامی در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی ایکس درباره بازداشت دانشجویان معترض به جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی در غزه در دانشگاه‌های این کشور نوشت: گزارش‌های خبری درباره سرکوب و بازداشت گسترده دانشجویان دانشگاه‌های آمریکایی توسط پلیس این کشور به دلیل حمایتشان از مردم فلسطین، نقض خشونت‌بار حق رای، آزادی بیان و حقوق بشر است که برای افکار عمومی سراسر جهان نگران‌کننده است.

تجمع دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین

کنعانی افزود: ضرورت دارد که دولت آمریکا در عین پایبندی به وظایف حقوق بشری خود، آزادی بیان و تجمعات دانشجویان و اساتید دانشگاه را تضمین کند و به خواسته‌ها و حقوق قانونی آن‌ها احترام بگذارد.

بازداشت دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین

در ادامه پیام سخنگوی وزارت امور خارجه ایران مطرح شد: نقش اصلی و حمایت‌گرانه دولت آمریکا در نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در فلسطین با ایجاد فضای خفقان‌آور و فرونشاندن صدای معترضان پاک نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • خیزش دانشجویی در کشورهای مختلف جهان برای حمایت از فلسطین
  • انصارالله یمن سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا را محکوم کرد
  • خلجی: ادعای دروغین حفظ حریم دانشگاه در غرب، رسوا شده است
  • رییس دانشگاه شاهد خبر داد: بورسیه برای دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت
  • اعتراضات دانشجویان آمریکایی با سرکوب همراه بود
  • رییس دانشگاه شاهد : باید بورسیه دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت را در دستور کار خود قرار دهیم/ سال گذشته ۵۰ دانشجو از کشورهای مقاومت را بورسیه کردیم
  • رئیسی در مسجد جامع «کالپیتی»: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی مطالبه می‌کنند
  • نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود