Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جلسه شورای راهبری مشاوره حقوقی مساجد استان چهارمحال و بختیاری با موضوع هر مسجد یک حقوقدان برگزار شد. تاریخ انتشار: 06:00 - 12 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۳۲۲۶

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، اولین جلسه شورای راهبری مشاوره حقوقی مساجد استان چهارمحال و بختیاری با موضوع هر مسجد یک حقوقدان در محل دفتر نماینده محترم، ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمدرضا بهرامی، رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در این نشست با تشریح دستورالعمل طرح مشاوره حقوقی مساجد استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: با تأکیدات آیت الله رئیسی و تلاش‌های معاونت فرهنگی قضاییه طرح فرهنگی هر مسجد یک حقوقدان به منظور ارتقاء فرهنگ قانون گرایی، تحکیم بنیان خانواده و افزایش اعتماد عمومی به دستگاه قضایی تدوین و طراحی شده است.

وی افزود: در این طرح با مشارکت قضات و حقوقدانان، در بقاع متبرکه و مساجد به مراجعان مشاوره‌های حقوقی و قضایی رایگان ارائه می‌شود تا ضمن افزایش اطلاعات حقوقی مردم به نوعی از آمار مراجعات و تشکیل پرونده‌ها در دستگاه قضایی کاسته شود.   بیشتر بخوانید: ارتقاء سطح علمی و حقوقی جامعه با اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان ارائه مشاوره‌های حقوقی رایگان در مساجد کرمانشاه بهرامی تصریح کرد: گرایش هرچه بیشتر مردم به معنویات و ارتقاء سطح بینش و آگاهی در جامعه موجب روان سازی زندگی مردم و کاهش جرم و آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین نکونام نماینده، ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ضمن استقبال از اجرای طرح مشاوره حقوقی مساجد، تحقق این امر را موجب ارتقاء کارکرد اجتماعی مسجد و افزایش اقبال عمومی و اعتماد بیشتر مردم به مساجد دانست.

وی با تأکید بر مشارکت جدی و فراگیر همه دستگاه‌ها به ویژه نهاد‌های فرهنگی، تعامل دستگاه قضایی با مردم از طریق مساجد را گامی مهم در جهت رشد بصیرت، وحدت و همدلی و حل و فصل بخشی از مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم برشمرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حقوقدان دستگاه قضایی دستگاه قضایی دادگستری چهارمحال و بختیاری قانون گرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۳۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد

سرهنگ جمشیدی معاون هماهنگ کننده سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: این برنامه با هدف تجدید عهد و پیمان با شهدا و حفظ، تقویت سلامت روح و جسم کارکنان سپاه استان و به مناسبت گرمیداشت هفته سلامت و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برگزار شده است.

وی افزود: برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، مسابقات کتابخوانی، برپایی ایستگاه‌های سلامت و کارگاه‌های آموزشی به مناسبت هفته سلامت و هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مختلف سپاه وبسیج چهارمحال و بختیاری در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید

همایش پیاده روی خانوادگی در شهرکرد برگزار می‌شود

سرهنگ جمشیدی اضافه کرد: کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) امروز مسیر جاده سلامت تا تپه نورالشهدای شهرکرد را پیموده و با قرائت زیارت عاشورا در جوار قبور مطهر شهدای گمنام، با آرمان‌های والای شهیدان تجدید عهد و پیمان کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۲ دادگاه علنی برخط در مهدیشهر و دامغان برگزار می‌شود
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره