Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@14:14:20 GMT

مرگ ۵ نفر بر اثر آنفلوانزا در قزوین

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۳۴۸۱

مرگ ۵ نفر بر اثر آنفلوانزا در قزوین

حبیبی گفت: تاکنون پنج نفر فوتی در استان قزوین بر اثر بیماری آنفلوانزا داشتیم که در واقع این افراد، بیماری زمینه ای داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از دفتر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاند ار قزوین، «منوچهر حبیبی» در جلسه بررسی آخرین وضعیت شیوع بیماری آنفلوانزا در استان بیان کرد: در آذرماه، ۷۴ مورد مشکوک داشتیم که ۴۶ نفر آنها بستری و تحت مراقبت هستند و خوشبختانه روند بیماری رو به کاهش است و تاکنون ۵ نفر فوتی در استان داشتیم که بیماری زمینه ای داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: بیماری آنفلوانزا در استان تحت کنترل است و هیچ گونه کمبود دارویی در استان وجود ندارد و رعایت بهداشت فردی توسط مردم به ویژه در مراکز عمومی، مدارس، فروشگاه ها و بانک ها مورد تأکید است.

 

وی تأکید کرد: خوشبختانه دارو به اندازه کافی در مراکز درمانی و بیمارستان ها موجود است و مردم هیچگونه نگرانی در این زمینه نداشته باشند .

 

حبیبی یادآور شد: تاکنون هیچ مورد خاص و مشکوک به آنفلونزای پرندگان و مرغی در استان مشاهده نشده و مراقبت های لازم در این زمینه در حال انجام است .

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد انتخابات مجلس انتخابات مسجد طرح ملی فهما هفته بسیج استان همدان انتخابات مجلس انتخابات بیماری آنفلوانزا معاون استاندار قزوین کمبود دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۳۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ گرم/ صادرات مرغ بلامانع است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدابراهیم حسن‌نژاد، معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور تولیدات دامی، در جلسه قرارگاه امنیت غذایی با موضوع مدیریت تولید و صادرات مرغ، با بیان اینکه روزانه بالغ بر ۱۰۰۰ تن مرغ گرم خریداری و ذخیره می‌شود، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۶ هزار و ۵۹۴ تن مرغ از تولیدکنندگان خریداری شده است.

حسن‌نژاد با اشاره به روند تأمین نهاده‌ها و جوجه‌ریزی در مرغداری‌ها، افزود: به منظور تعادل‌بخشی و تنظیم بازار، برای ۱۷ هزار تن مرغ مازاد تولیدی مجوز صادرات اخذ شده است.

وی همچنین تصریح کرد: از اسفند ماه سال گذشته تاکنون بالغ بر ۳ هزار تن مرغ صادر شده است.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از تولید، صادرات مرغ گرم از تمامی مرزها بلامانع است.

گفتنی است؛ برآورد دقیق از نیاز بازار و میزان تولید، شناسایی و تحلیل دقیق از بازارهای هدف خارجی، ساماندهی تخصصی صادرکنندگان بر اساس فعالیت مستمر در کشورهای هدف، از دیگر محورهای مورد بررسی در این جلسه بود.

کد خبر 6098124

دیگر خبرها

  • ۸۲ درصد میانگین بارندگی استان بوشهر تحقق یافت
  • ارزیابی آمادگی ۴۰۰۰ خانوار قزوینی برای مواجهه با مخاطرات
  • ذخیره روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ گرم/ صادرات مرغ بلامانع است
  • آدم ربایی در شیراز
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • ‌گروگانگیری در شیراز
  • راه کار‌های اساسی در زمینه حفظ سلامت دهان و دندان در جامعه/ برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دندان چیست؟
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • ماجرای جنگ شهاب حسینی و پارسا پیروزفر مقابل جواد عزتی و الناز حبیبی
  • دانش‌ آموزی که فرشته نجات سه نفر شد