Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس در استان از ۱۰ آذرماه جاری همزمان با سراسر کشور آغاز شد و به‌مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.برهمین اساس و طبق روال انتخابات گذشته این خبرگزاری روزانه با تهیه گزارش های خبری و تصویری روزانه اقدام به آخرین اخبار و اطلاعات پیرامون ثبت نام داوطلبین نمایندگی مجلس یازدهم در استان هرمزگان خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته(۱۱ آذرماه) اخباری از ثبت نام یک داوطلب جهت نمایندگی در حوزه مرکزی بندرعباس در وزارت کشور به گوش رسید که پیگیری های خبرنگار ایسنا نشان داد این فرد "محسن کرمی"معاون اسبق امور اسناد هویتی سازمان ثبت احوال و برادر زنده یاد "قاسم کرمی" پدرمطبوعات هرمزگان است.

با توجه به گذشت دو روز، از سومین روز ثبت نام داوطلب ها دیگر باید شاهد حضور چهره های شاخص و مطرحسیاسی، اجتماعی و فرهنگی در ستاد های انتخاباتی بندرعباس، میناب و بندرلنگه باشیم.

شمار داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در هرمزگان به ۱۲ نفر رسید

رییس ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هرمزگان گفت: با ثبت نام چهار دواطلب در دومین روز، شمار داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان به ۱۲ نفر رسید.

سعید ناجی ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: طی این دو روز ۱۵ نفر جهت ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی به حوزه‌های انتخابیه استان مراجعه کردند، که ۱۲ نفر (هشت نفر روز اول و چهار نفر روز دوم) ثبت نام قطعی شدند.

وی افزود: هر چهار دواطلب در روز دوم در حوزه انتخابیه مرکزی هرمزگان ثبت نام کردند که از این شمار سه نفر دارای مدرک تحصیلی دکترا و یک نفر کارشناسی ارشد و همگی مرد هستند.

ناجی تصریح کرد: از مجموع ثبت نام شدگان در استان، دو نفر در حوزه شرق و ۱۰ نفر در حوزه مرکزی ثبت نام کردند و از این شمار تنها یک نفر زن است.

رییس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: هشت نفر از دواطلبان ثبت نام شده در این دو روز در بازه سنی ۳۰ تا ۵۰ و چهار نفر نیز در رده سنی ۵۰ تا ۷۰ سال قرار دارند و شش نفر دارای مدرک دکترا و شش نفر نیز دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند.

وی ادامه داد: نام نویسی از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در سه مرکز حوزه انتخابیه بندرعباس ، میناب ، بندرلنگه و ستاد انتخابات کشور از دهم آذرماه آغازشده و به مدت یک هفته ادامه دارد.

این در حالی است که روز گذشته دو داوطلب در شرق هرمزگان ثبت نام و علی رغم دریافت تأییدیه نهایی به دلیل برخی ایرادات سیستمی فرآیند ثبت نامشان امروز کامل خواهد شد.

این خبر بروزرسانی می شود...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات 98 انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۳۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات مجلس داشته باشند

حجت الاسلام والمسلمین امیر رضا هدایی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، ضمن یادآوری اهمیت حضور حداکثری در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم فرموده سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر با اراده خود آنها که مصداق عملی آن در نظام جمهوری اسلامی برگزاری و شرکت در انتخابات است.

منتخب مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: عقل و شرع حکم می‌کند که شهروندان با حضور خود و در با انتخاب فردی اصلح مبتنی بر تحقیق، مجالس را آن طور که می‌پسندند شکل بدهند.

حجت الاسلام والمسلمین هدایی در پایان با اشاره به برنامه ریزی دشمنان جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد تفرقه افزود: همان طور که امامین انقلاب وحدت و همدلی را رمز عبور از دشواری‌ها دانسته‌اند شرکت در انتخابات، اصلی ترین نمود عینی این وحدت و همدلی است که خروجی آن ساختن آینده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

بر این اساس در استان خوزستان، انتخابات برای انتخاب ۲ نماینده از سه نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به دور دوم رفته است.

کد خبر 6100193

دیگر خبرها

  • برای آزادی سه گروگان، می‌خواهم وارد مجلس شوم /به هیچ وجه از مجلس خودرو نخواهم گرفت
  • اسامی ۲۲ حوزه برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ۵۰ شعبه آماده ‌اخذ آرای مردم رامشیر در دور دوم انتخابات
  • مردم حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات مجلس داشته باشند
  • فردا، پایان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در آذربایجان شرقی
  • صندوق اخذ رای الکترونیکی چگونه کار می‌کند؟
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • تنور داغ رقابت انتخاباتی ۴ کاندیدای مجلس در کرمانشاه زیر بارش‌ها
  • راند دوم