Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  حجت‌الاسلام والمسلمین سید رمضان موسوی مقدم، قائم مقام سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین احمد جلیلی صفت، جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و تعدادی از مسئولان فرهنگی ارتش و دست اندرکاران برگزاری نخستین همایش ملی تعالی معنوی و فرهنگ دفاعی، ضمن تاکید بر همکاری همه جانبه رسانه ملی در انعکاس مناسب این همایش ارزشمند، گفت: اصولاً در اسلام بر اساس تعالیم صحیفه سجادیه، اصالت نه با صلح است و نه با جنگ، بلکه اصالت با اقتدار است و اگر اقتدار باشد نیازی به جنگ نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران و مدافعان مرز‌های کشور از ارکان اقتدار نظام مقدس اسلامی هستند و باید از اقتدار جامع و کاملی برخوردار باشند، گفت: نمایش اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیرو‌های مسلح موضوع مهمی است که باید تبیین شود تا در دل دشمن رعب ایجاد کند و همین امر ایجاب می‌کند که با استفاده از ظرفیت‌های رسانه ملی نظم، قدرت، آمادگی، صلابت، معنویت و ولایتمداری ارتش بیش از پیش برای مردم نمایش داده شود.

حجت الاسلام موسوی مقدم در ادامه از پوشش رویداد‌های مربوط به ارتش در بخش‌های خبری و سیاسی صداوسیما یاد کرد و گفت: در معاونت سیاسی و حوزه خبر کاستی در پوشش رویداد‌های ارتش مشاهده نمی‌شود، اما درخصوص تولید برنامه‌های مستقل و فاخر ویژه ارتش باید صدا و سیما تلاش نماید تا برنامه‌های بیشتر و بهتری تولید و پخش شود.

وی با بیان اینکه اخلاق محوری و معارف اسلامی در خانواده بزرگ ارتش رشد یافته و به الگویی برای جامعه اسلامی تبدیل شده است، گفت: چهره مکتبی و انقلابی ارتش را باید بیش از این که ارائه می‌شود، نمایش داد لذا مسئولان فرهنگی ارتش نیز باید برای تولید برنامه‌های فاخر در این زمینه با صداوسیما همکاری بیشتری داشته باشند.

قائم مقام رئیس رسانه ملی همچنین با تأکید بر اینکه باید در تولید برنامه جوانب هنری را رعایت کرد، از مساعدت رسانه ملی با ارتش برای پخش برنامه‌هایی که ویژگی پخش برای مخاطب عام را دارد، خبر داد.

همچنین در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین احمد جلیلی صفت، جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نیز با تقدیر از تلاش‌های رسانه ملی که در انعکاس رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌های ارتش ولایتمدار جمهوری اسلامی ایران نقش موثری در ارائه و نمایش اقتدار ارتش ایفا می‌نماید، گفت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بهره گیری از تدابیر و رهمود‌های نورانی فرماندهی معظم کل قوا، پس از انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی به ریاست این سازمان، طرح‌های فرهنگی مصباح را با هدف ارتقای بصیرت دینی، بینش سیاسی و افزایش توان روحی و دفاعی کارکنان پایور و وظیفه، خانواده‌ها و دانشجویان ارتش به مورد اجرا گذاشته که تاکنون نتایج بسیار مثبتی در مجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه داشته است و نخستین همایش ملی تعالی معنوی و فرهنگ دفاعی با محوریت دعای ۲۷ صحیفه سجادیه نیز در این راستا ان شاءالله در تاریخ دوم دیماه سال جاری در دافوس ارتش برگزار خواهد شد.

وی در این نشست بر اهمیت پوشش فعالیت‌های فرهنگی ارتش در رسانه ملی تأکید کرد و گفت: ظرفیت‌های ارتش در ابعاد مختلف معنوی و فرهنگی چندان برای مردم تبیین نشده و رسانه ملی به عنوان رسانه‌ای ولایی می‌تواند این امر را به خوبی تحقق بخشد.

در ادامه این نشست، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسین صنعت پور امیری، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ارتش و امیر سرتیپ دوم شاهین تقی خانی، معاون فرهنگی و روابط عمومی و سخنگوی ارتش نیز در خصوص اهداف برگزاری نخستین همایش تعالی معنوی و فرهنگ دفاعی و ضرورت‌ها و راهکار‌های ارتقای همکاری‌های فی مابین ارتش و رسانه ملی در حوزه تولید برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی با موضوع و محوریت ارتش مواردی را مطرح کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صداوسیما عقیدتی سیاسی ارتش امیر تقی خانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۳۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود

ایسنا/مازندران مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه دغدغه اصلی ما حوزه فرهنگ است و این بخش نیاز به باغبانی دارد،گفت: با آمار و ارائه عدد و ارقام نمی‌توان مشکلات این حوزه را مرتفع کرد.

 محمد مهدی شریف‌تبار امروز، ۸ اردیبهشت در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بابل با بیان اینکه در این برهه از زمان باید دقت کنیم ماموریت اصلی ما چیست و بر همان مبنا حرکت کنیم، اظهار کرد: امروزه فعالیت سازمان تبلیغات در عرصه‌های مختلف خدماتی، تشکیلاتی، توانمندسازی، تبیین و توجیه، آموزش و عرصه حضور در میدان نقش مثبتی برای نظام دارد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه بابل پایلوت همه اقدامات فرهنگی بخاطر ظرفیت ارزنده و پیشینه فرهنگی است، یادآور شد: ایجاد تشکل نهضت پیشرفت بانوان از جمله این ظرفیت‌هاست.

شریف تبار با اشاره به اینکه کار جوان سازی در سازمان در حال انجام است، خاطرنشان کرد: وجود انجمن‌های تبلیغی و جامعه مبلغان جریان‌ساز از جمله حوزه تاثیرگذاری است که در سازمان تبلیغات تشکیل شد.

وی با قدردانی از حجت الاسلام حسن روحانی امام جمعه بابل تصریح کرد: امام جمعه بابل همواره حامی فرهنگ و فعالان فرهنگی است.

در این مراسم از زحمایت حجت الاسلام رضا جعفرزاده قدردانی و حجت الاسلام حسین اکبرزاده بعنوان رئیس سازمان تبلیغات شهرستان بابل معارفه شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • اعلام آمادگی ایران برای همکاری دفاعی و امنیتی با هند
  • همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج برگزار شد
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • دعوت امام جمعه ایلام از نخبگان برای ارتقاء فرهنگ کار
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم