Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- حرف‌های احساسی لیونل مسی شاید در ابتدا کمی هواداران بارسلونا و آرژانتین را نگران کند اما همچنان این اعجوبه فوتبال را تا چند سال دیگر در میادین خواهیم دید.
به گزارش آریا، لیونل مسی، برنده توپ طلای 2019 شد و این یعنی لیونل مسی با کسب شش توپ طلا و پشت سر گذاشتن کریستیانو رونالدو، رکورددار کسب این عنوان در تاریخ فوتبال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مارکا، لیونل مسی پس از کسب توپ طلای ششم در صحبت‌هایی احساسی گفت:
اولین توپ طلایی که گرفتم را به خاطر دارم. 22 سالم بود و با سه برادرم به پاریس آمدیم و شبی عالی را سپری کردیم. ده سال بعد، حالا در این جا با همسرم و سه فرزندم، لحظاتی خاص و متفاوت را تجربه می‌کنیم. همان طور که همسرم گفت، طی این سال‌ها دست از رویاپردازی نکشیدم و راهم برای پیشرفت بیشتر را ادامه دادم. می‌خواهم روز به روز پیشرفت کنم و از فوتبالم لذت ببرم. به لطف خدا، از یک یا دو سالگی قادرم کاری که عاشقش هستم را انجام دهم و امیدوارم خدا کمک کند که برای سال‌های بیشتری بتوانم از فوتبال لذت ببرم.
فوق ستاره فوتبال دنیا ادامه داد: 
 می‌دانم که الان چند ساله‌ام و اکنون نسبت به زمانی که اولین توپ طلایم را بردم بیشتر لذت می‌برم زیرا می‌دانم وقت خداحافظی به زودی فرا می‌رسد و این سخت است. اگرچه تکرار می‌کنم، هنوز چند سال دیگر پیش روی من باقی‌مانده است. با این حال اکنون زمان خیلی سریع می‌گذرد و همه چیز خیلی سریع اتفاق می‌افتد. امیدوارم بتوانم از حضور در کنار خانواده، فوتبال بازی کردن، رقابت با رقبا و این زندگی، همچنان لذت ببرم. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مسی توپ طلا وقت خداحافظی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۳۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرینات یاسین چوکو، بادیگارد لیونل مسی / فیلم

تمرینات یاسین چوکو، متخصص هنرهای رزمی و دفاع شخصی و از همه مهم‌تر، بادیگارد لیونل مسی را مشاهده می کنید.

دانلود (2.3MB)

دیگر خبرها

  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست ۲۰ سال گذشته امارات
  • خداحافظی تلخ مارکو رویس از دورتموند پس از ۱۲ سال + ویدئو
  • پیام خداحافظی مارکو رویس برای هواداران (فیلم)
  • (ویدئو) پیام خداحافظی مارکو رویس برای هواداران
  • لیونل مسی در آمریکا جایزه گرفت
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • تمرینات یاسین چوکو، بادیگارد لیونل مسی / فیلم
  • زلاتان ابراهیموویچ: هنوز هم بهترین هستم؛ به خاطر بچه‌هایم تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفتم