Web Analytics Made Easy - Statcounter

زارع بیدکی گفت: ۱۶ میلیارد و ۱۶ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه در هشت‌ماهه نخست امسال توسط صندوق امداد ولایت استان یزد به نیازمندان اعطاشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمدرضا زارع بیدکی، مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد بابیان اینکه تسهیلات این صندوق برای ایجاد اشتغال، امور درمانی، مسکن، ازدواج و امور تحصیلی به مددجویان پرداخت می‌شود، گفت: طی هشت‌ماهه نخست سال جاری 2520 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی، اشتغال، تعمیر، ساخت و ودیعه مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان غیر تحت حمایت پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 16 میلیارد و 16 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه در هشت‌ماهه نخست امسال توسط صندوق امداد ولایت استان یزد به نیازمندان اعطاشده است.

 مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد تصریح کرد: تاکنون 43 هزار و 623 نفر در این صندوق افتتاح حساب کرده‌اند، با گردش وجه سپرده گزارش‌شده از سوی نیکوکاران در این صندوق امکان پرداخت تسهیلات برای مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر بدون دریافت سود بانکی فراهم می‌شود.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان، گفت: از مجموع تسهیلات اعطایی به نیازمندان طی این مدت هشت میلیارد و 716 میلیون تومان در قالب 1828 فقره وام کارگشایی، چهار میلیارد و 678 میلیون تومان برای ایجاد 303 مورد فرصت شغلی و دو میلیارد و 622 میلیون تومان وام مسکن و ودیعه مسکن به 389 نفر و به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان بوده است.

وی بیان کرد: طی این مدت 1335 متقاضی نیز از سوی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد برای دریافت تسهیلات کارگشایی، اشتغال و ودیعه مسکن به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران معرفی‌شده‌اند و درمجموع 10 میلیارد و 849 میلیون تومان وام به آنان اعطاشده است.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد بابیان اینکه این صندوق در هر شهرستان یک باجه دارد، یادآور شد: شعبه اصلی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در استان یزد، در میدان مهدیه، ابتدای بلوار شهید منتظر قائم قرار دارد و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نرم‌افزارهای کاربردی همانند همراه بانک، اینترنت بانک و تلفن‌بانک می‌توانند به سایت اینترنتی www.sqev.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن‌های ۴ - ۳۶۲۸۰۲۱۲ و ۳۶۲۸۰۳۵۰ ارتباط برقرار کنند.

شایسته ذکر است: سال گذشته ۱۹ میلیارد و ۳۲۷ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی، اشتغال، تعمیر، ساخت و ودیعه مسکن توسط صندوق امداد ولایت استان یزد به ۳۲۵۶ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان پرداخت شد.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد انتخابات مجلس انتخابات کانون های فرهنگی هنری مساجد بسیج بنزین طرح ملی فهما اصفهان شبستان یزد پرداخت وام کمیته امداد امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۳۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی خود و همسویی با برنامه های دولت مبنی بر تسهیل ازدواج جوانان این بانک طی فروردین ماه سال جاری در مجموع تعداد 21هزار و 271 فقره تسهیلات قرض الحسنه بالغ بر 24 هزار و 270 میلیارد ریال به عموم متقاضیان پرداخت کرده است.

همچنین طی همین مدت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ارزش بیش از 1 هزار و 596 میلیارد ریال به 532 متقاضی توسط بانک ملی پرداخت شده است.

همچنین بانک ملی ایران طی یک ماه نخست سال تعداد 973 فقره تسهیلات فرزندآوری به متقاضیان و خانواده های واجد شرایط پرداخت کرده است.

گفتنی است ترویج سنت حسنه ازدواج و کمک به جوانان از مهم ترین سیاست‌های اعتباری بانک ملی ایران محسوب می شود که این بانک طی سال گذشته بخش قابل توجهی از کل تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان را در شبکه بانکی پرداخت کرده است.

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق