Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@07:36:12 GMT

شکارچی شکار شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۴۵۶۲

شکارچی شکار شد

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی بندرانزلی از مرگ یک شکارچی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید حسینی در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر مجروح شدن فردی با سلاح شکاری در شکارگاه بندرانزلی٬ بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور پلیس در محل اعلامی مشخص شد دو نفر که برای شکار به شکارگاه ترب‌گوده رفته بودند زمانی که از یکدیگر جدا شدند با توجه به تاریکی هوا یکی از آنها دوستش را از فاصله حدودا 30 متری با گراز اشتباه گرفته و به سمت وی شلیک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فردی که اقدام به شلیک کرده بود پس از اینکه متوجه شد دوستش از ناحیه سر مجروح شده، او را با کمک اهالی به بیمارستان منتقل کرد. فرد مجروح در بیمارستان فوت و متهم اقدام به فرار کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از گذشت حدود دو ساعت ماموران پلیس آگاهی متهم را در بیشه‌زارهای اطراف بندرانزلی شناسایی و دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم در بررسی فنی پلیس به جرم انتسابی خود اعتراف کرد، اظهار کرد: اسلحه شکاری متهم فاقد مجوز بوده است. متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شکارچی شكار غيرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۴۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد | نمی‌خواستم او را بکشم

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ حسین تُرکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: در پی وصول شکایتی مبنی بر ناپدید شدن خانم ۳۶ ساله‌ای در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

فیلم سیاه مرد بدهکار از زن طلبکار | این زن خودش خواست صمیمی شویم نسخه‌نویسی مرد مهاجر افغان با مهر پزشک زن | تیراندازی و زخمی شدن یک نفر دکتر قلابی را رسوا کرد

وی افزود: کارآگاهان با بررسی‌های تخصصی و اقدامات هوشمندانه پلیسی دریافتند زن جوان چند روز قبل از سوی شخصی تهدید به قتل شده که همین سرنخ شک کارآگاهان را به سمت این برد که احتمالا فرد گمشده به قتل رسیده باشد. بنابراین طی هماهنگی با مرجع قضایی نسبت به دستگیری مظنون پرونده اقدام کردند.

سرهنگ حسین تُرکیان اظهار کرد: متهم ابتدا از موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد و منکر انجام هرگونه جرمی شد ولی در مواجهه با ادله و مستندات موجود و در تحقیقات تخصصی به ناچار لب به اعتراف گشود و پرده از این جنایت برداشت.

وی ادامه داد: در بازجویی‌هایی که از متهم انجام شد، مشخص شد وی به علت اختلافات مالی با زن جوان قرار گذاشته و پس از جر و بحث او را هل داده که با برخورد سرش با دیوار جان خود را از دست داده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: با اظهارات متهم و اعتراف وی به پنهان کردن جسد مقتول در باغ شخصی‌اش، در نهایت جسد خانم ۳۶ ساله که در باغ قاتل مدفون شده بود، کشف و متهم به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

کد خبر 848873 منبع: ایران برچسب‌ها خبر مهم قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • نجات ۲۹ دریانورد هرمزگان از شرایط اضطرار/ ۳ فوتی و ۷ مجروح
  • ۲ کشته و ۲ مجروح در برخورد زانتیا با پژو در فارس
  • دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد | نمی‌خواستم او را بکشم
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد
  • وقوع حادثه امنیتی در لندن چند مجروح برجای گذاشت
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه