Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@20:43:20 GMT

تداوم بارش برف و باران در کشور

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۴۶۱۲

تداوم بارش برف و باران در کشور

فریبا گودرزی افزود: مناطقی از مرکز و جنوب نیز بارش های پراکنده خواهند داشت و شدت بارش‌ها امروز در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب فارس، شرق و شمال خوزستان، بوشهر، لرستان، گیلان، نیمه غربی مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی و غربی خواهد بود.

وی اظهار داشت: در این مناطق به علت شدت بارش احتمال آبگرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه‌ها، مسیل‌ها، سیلابی شدن وجود دارد همچنین پیش‌بینی شده که در جاده‌های کوهستانی شاهد مه‌گرفتگی، کولاک و لغزندگی باشیم از این رو هم‌وطنان و رانندگان در این مسیرها مراقب باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گودرزی ادامه داد: فردا چهارشنبه از میزان بارش‌ها در نیمه غربی کشور کاسته می شود و بارش ها در مناطقی از شرق  وجنوب شرق به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت، پنجشنبه با ریزش هوای سرد در عرض های بالاتر در نوار شمالی کشور بارش ها دوباره آغاز می‌شود.

وی گفت: از امروز تا جمعه دریای خزر مواج است از جمعه و شنبه آبهای جنوبی کشور مواج خواهد شد.

هوای تهران امروز مه آلود 

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: آسمان تهران امروز ابری و مه آلود خواهد بود که در برخی از ساعات بارش رخ می‌دهد، فردا کمی ابری است و بارانی نخواهد داشت اما بارش‌ها در تهران از اخر وقت پنجشنبه آغاز می شود و جمعه و شنبه هوای پایتخت بارانی خواهد بود. کمینه دمای امروز تهران ۷ بود و بیشینه دمای امروز پایتخت ۹ درجه بالای صفر خواهد رسید.

گودرزی گفت: لاله‌زار کرمان با دمای ۴ درجه زیر صفر و زرآباد سیستان و بلوچستان با دمای ۳۱ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: هواشناسی بارش برف بارش باران آبگرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۴۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ها در ایران؛ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه

به گزارش خبرگزاری مهر، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوایی امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت، گفت: امروز در برخی از مناطق شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، شرق سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده رخ می‌دهد و سایر مناطق از جوی آرام برخوردار هستند.

وی افزود: فردا سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود و در نیمه غربی کشور شاهد رگبار و رعدوبرق و در برخی نقاط بارش تگرگ خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: شدت بارش‌های فردا در حد هشدار نارنجی است و برای آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان، کردستان، کرمانشاه و شمال قزوین، سیلابی شدن و طغیان رودخانه‌ها پیش‌بینی می‌شود. بنابراین هموطنان تمهیدات لازم را در نظر داشته باشند.

گودرزی با بیان اینکه بارش‌ها تا پایان هفته ادامه دارد، گفت: امروز در شمال غرب و جنوب شرق در برخی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی شده است که احتمال ریزش تگرگ و یا خیزش گرد و خاک نیز وجود دارد.

کد خبر 6096908 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تداوم بارش باران در تهران تا پنجشنبه
  • تداوم باد و باران در استان اصفهان/ تنش‌دمایی پیش‌بینی می شود
  • تداوم بارش باران در تهران؛ جوی آرام در پایان هفته برای اکثر نقاط
  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در نقاط مختلف کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۱۱ استان
  • پیش‌بینی هوا طی روزهای آینده/ تداوم بارش‌ها در این استان‌ها
  • رگبار باران در نقاط مختلف کشور 
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز | رگبار باران و رعد و برق در چندین استان | تهران هم بارانی می‌شود
  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور طی امروز / بارش‌ها در کدام مناطق تشدید می‌شود؟
  • تداوم بارش‌ها در ایران؛ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه