Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد قربانی روز سه‌شنبه طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: داوطلبان نامزدی نمایندگی در روزهای پایانی با توجه به حجم کار ثبت نام به زمان بیشتری نیاز دارند لذا بهتر است در روزهای ابتدایی نسبت به این امر اقدام کنند.

وی ادامه داد: ستاد انتخابات حوزه انتخابیه گناباد و بجستان از دهم لغایت شانزدهم آذر ماه جاری از ساعت هشت صبح لغایت ۱۸ پذیرای داوطلبان است و تمام ساز و کارهای لازم برای ثبت نام و برگزاری انتخابات باشکوه و رقابت بر مبنای قانون در این حوزه در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: سه کاربر به صورت همزمان برای انجام ثبت نام داوطلبان نامزدی نمایندگی مجلس در فرمانداری گناباد به عنوان مرکز حوزه انتخابیه گناباد و بجستان مستقر شده و یک کاربر هم به صورت ذخیره در نظر گرفته شده است که در صورت نیاز به این تعداد افزوده خواهد شد.

فرماندار گناباد از داوطلبان نامزدی نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان خواست برای پیشگیری از ایجاد اشکال در روند ثبت نام، اصل مدارک شناسایی و تحصیلی خود را در زمان ثبت نام همراه داشته باشند و اسکن مدارک در زمان ثبت نام در محل صورت می‌گیرد و  عکس پرسنلی ارایه شده نیز قابل تغییر نیست و در زمان اخذ رای همین تصویر در اطلاعیه‌ها درج می‌شود.

۱۸  نفر از مجموع ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی را نمایندگان استان خراسان رضوی در خانه ملت تشکیل می‌دهند.
استان ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی ۱۲ حوزه انتخاباتی دارد.

حوزه انتخابیه گناباد و بجستان دارای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی فرمانداری گناباد بجستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی فرمانداری گناباد بجستان انتخابات مجلس شورای اسلامی فرمانداری گناباد بجستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۴۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم وضعیت رودخانه دز پس از طغیان روزهای اخیر

در پی بارش‌های اخیر سیل آسا در استان خوزستان و شهرستان دزفول باعث افزایش دبی رودخانه دز شد.

علیرضا خردمند فرماندار ویژه شهرستان دزفول در گفتگو با خبرنگاران در دزفول با بیان اینکه با توجه به تکمیل شدن ظرفیت سد دز، دبی خروجی سد به ۶۰۰ متر مکعب در ثانیه رسید، اظهار داشت: افزوده شدن آورد ۲۰۰ مترمکعب در ثانیه آب در مسیر عبوری پایین دست سد دز، دبی عبوری از رودخانه دز در محدوده دزفول به ۸۰۰ متر مکعب بر ثانیه خواهد رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

فرماندار ویژه دزفول گفت: دستور تعطیلی بوستان‌های ساحلی این شهر صادر و عملیات تخلیه خودرو‌ها از این بوستان‌ها نیز آغاز شده است. وی از شهروندان خواست از نزدیک شدن به بستر رودخانه دز و حضور در پارک‌های ساحلی تا عادی شدن شرایط به طور جدی خودداری کنند.

فرماندار ویژه دزفول گفت: شرایط سد دز و دبی خروجی این سد به طور مستمر از طریق سازمان آب و برق خوزستان رصد و متناسب با آن تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود. ۱۷۵ میلیمتر بارندگی طی روز‌های پنجشنبه و جمعه در شهرستان دزفول موجب آبگرفتگی شدید معابر و خسارت به زیرساخت‌های کشاورزی و عمرانی شهرستان دزفول شد.

 

دیگر خبرها

  • پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • چگونه در انتخابات الکترونیک رأی بدهیم؟
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم؟
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات میزبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی 
  • نیروگاهها، فروش برق خود را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند
  • فیلم وضعیت رودخانه دز پس از طغیان روزهای اخیر
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اظهارات جدید سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره مرحله دوم انتخابات مجلس/ چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟