Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-01@19:02:11 GMT

مهلت مراجعه به سایت حمایت معیشتی تا ۲۰ آذر است

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۴۸۲۳

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرصت ثبت اعتراض به عدم دریافت حمایت معیشتی تا بیستم آذر تمدید شد و شهروندان جامانده از طرح حمایت معیشتی می‌توانند به سایت  Hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

همچنین این وزارتخانه اعلام کرد: با توجه به اینکه شماره‌گیری با  کد دستوری #۶۳۶۹*  نیز به حداقل رسیده است، طبق اعلام قبلی، امروز سه‌شنبه (۱۲ آذر) آخرین فرصت شماره‌گیری با این کد دستوری است و در صورت نیاز و ایجاد تقاضا هفته آینده نیز فرصتی برای سرپرستان خانواری که از این کد دستوری استفاده نکرده‌اند  فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بنزین قیمت بنزین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گرانی بنزین حمایت معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۴۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر

حامد اسماعیل پور در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در طرح قرار دوازدهم به نیت گرامیداشت مقام امام زمان (عج) از محل درآمد موقوفات منطبق، کمک خیرین و نذورات امامزادگان در روز دوازدهم هرماه خدمات اجتماعی متعددی به گروه‌های مختلف نیازمندان ارائه می‌شود.

وی افزود: در این طرح خدمات اجتماعی چون کمک‌های معیشتی، تهیه جهیزیه، توزیع غذای گرم، کمک برای تهیه دارو و تأمین هزینه درمان افراد کم‌برخوردار، تهیه لوازم ضروری زندگی، توزیع نان رایگان در مناطق محروم و کم‌برخوردار، تهیه پوشاک و لوازم ضروری زندگی و وسایل کمک آموزشی این گروه‌ها انجام می‌شود.

اسماعیل پور با بیان اینکه بر همین اساس ۳۱۳ بسته کمک معیشتی هر کدام به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال بین نیازمندان شهرستان رودسر توزیع شد، گفت: این برنامه به صورت شاخص هر ماه در یکی از شهرستان‌ها اجرا می‌شود که برنامه شاخص این ماه استان گیلان در شهرستان رودسر و به میزبانی آستان مقدس امامزادگان امیر بنده کلاچای برگزار شد.

کد خبر 6094419

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • هشدار؛ این پیامک‌ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است | تصویر پیامک را ببینید
  • مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید
  • این پیامک ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است/ تصویر پیامک را ببینید
  • کمک ۸۴ میلیون دلاری بانک جهانی به افغانستان
  • آخرین مهلت بارگذاری آثار برای جشنواره قلم ۱۵ خردادماه
  • تدوین لایحه حمایت از حقوق پرستاران با هدف بهبود معیشت
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند