Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@15:40:54 GMT

فیلم/ اتهام سنگین انصاری‌فرد علیه فدراسیون فوتبال

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۴۸۳۴

‍‍‍‍‍‍

گلایه های تند محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه فوتبال پرسپولیس و اعتراض های او به بی عدالتی در حق سرخپوشان در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر را مشاهده می کنید.

دریافت 46 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین فیلم ورزشی محمد حسن انصاری فرد مدیر عامل پرسپولیس لیگ برتر فدراسیون فوتبال برنامه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۴۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممبینی: نمی‌توانیم درباره VAR خیلی اطلاعات بدهیم

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون در حاشیه مراسم استقبال از اعضای تیم ملی فوتسال پس از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ اظهار داشت: پتانسیل فوتسال کشورمان در این مسابقات نشان داده شد و امیدواریم در جام جهانی فوتسال در ازبکستان در شهریور ماه باعث شادی مردم شویم و سطح فوتسال و استعدادهای‌مان را به دنیا نشان دهیم. تیم‌های منطقه کافا که خودمان عضو هیئت رئیسه آن هستیم، پیشرفت قابل توجهی به واسطه سرمایه‌گذاری روی فوتبال و فوتسال کرده‌اند.

وی ادامه داد: ۴ تیم از کافا به جام جهانی فوتسال راه پیدا کرده‌اند که جای خوشبختی برای ما خواهد بود. فوتسال ایران باعث رشد چشمگیر این منطقه شده است. مربیان ایرانی در کشور‌های مختلف از جمله افغانستان حضور دارند و این نشان می‌دهد فوتسال روند رو به رشدی را دنبال می‌کند.

ممبینی درباره آخرین وضعیت حامیان مالی تیم‌های ملی فوتبال گفت: مشکلات ما بودجه‌ای است که فدراسیون باید در اختیار بگیرد. فضای فوتبال به شکلی است که باید اسپانسری را بالا ببریم. تا زمانی که بحث حق پخش تلویزیونی حل نشود، شاید اسپانسر‌ها نیز رغبتی برای جلو آمدن نداشته باشند. در دولت جدید و البته در مجلس اتفاقات خوبی می‌افتد و وزیر ورزش مدام پیگیری می‌کند. امیدوارم با گرفتن حق پخش برای فدراسیون و باشگاه‌ها روند رو به رشدی برای فوتبال‌مان داشته باشیم.

دبیرکل فدراسیون درباره پاداش‌های در نظر گرفته شده برای اعضای تیم ملی فوتسال گفت: در طول برگزاری مسابقات یکسری پاداش‌ها که شاید چشمگیر نباشد به بازیکنان دادیم. فردا جلسه‌ای داریم تا میزان پاداش‌ها را با رعایت یکسری پروتکل‌ها بیشتر کنیم. این بحث برای کلیه تیم‌های ملی است. تیم ملی بانوان زیر ۱۸ سال قهرمان کافا شده و فوتبال ساحلی نیز به مقام سوم جهان دست یافته است. همه این‌ها باعث شده است که راهکاری داشته باشیم تا بتوانیم زحمات بازیکنان را جبران کنیم.

وی درباره آخرین وضعیت استفاده از سیستم‌های VAR در فوتبال ایران اظهار داشت: تا یکسری اتفاقات نیفتد، نمی‌توانیم خیلی اطلاعات بدهیم. یک شرکت چینی به شرکت‌های مورد تأیید فیفا، اضافه شده است و شاید به خاطر مراودات‌مان با این کشور بتوانیم تسهیلاتی داشته باشیم.

ممبینی درباره ادعای وحید شمسایی مبنی بر عدم داشتن قرارداد با فدراسیون فوتبال گفت: شاید به لحاظ اداری برخی قرارداد‌ها مانده باشد، اما مشکلی نیست و حتماً امضا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ممبینی: نمی‌توانیم درباره VAR خیلی اطلاعات بدهیم
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • پرونده «آمیا»/ صحنه‌گردانان اتهام‌زنی علیه ایران چه کسانی هستند؟
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • افزایش خشم چین علیه اتهام زنی‌های جاسوسی از طرف آلمان
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • روایت فرمانده فراجا از اهمیت هجمه سنگین دشمن علیه فرهنگ جامعه