Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@13:26:31 GMT

معلول ایلامی پرونده ای در دادگستری لرستان ندارد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۵۰۵۳

معلول ایلامی پرونده ای در دادگستری لرستان ندارد

حجت الاسلام علی سبزواری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در دستگاه قضایی لرستان و مرکز استان هیچگونه پرونده ای تحت عنوان "حامد آس" یا مشابه اسم وی تشکیل نشده و ثبت نگردیده و هیچیک از همکاران قضایی به آن رسیدگی نکرده اند.

وی تاکید کرد: از تاریخ اعلام شده که مورد این فرد معلول در فضای مجازی توسط برخی خبرگزاری ها اعلام شده کنترل لازم به عمل آمده و هیچ پرونده ای مبنی بر دستگیری تبعه افغانی، یا ایرانی یا برگشت هر شخصی به کشور دیگر که متضمن انتصاب به ایشان باشد موجود نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد:‌دادگستری لرستان اخبار منتشر شده مبنی بر صدور حکم این فرد ایلامی را تکذیب می کند.

طی چند روز گذشته در فضای مجازی خبری منتشر شده  که در آن ادعا شده در اتفاقی عجیب و حیرت انگیز جوان "ناشنوا" ایلامی که برای زیارت امام رضا(ع) عازم مشهد مقدس بود، توسط پلیس شهرستان خرم آباد دستگیر و از آنجا که قادر به تکلم و بیان واقعیت به ماموران نیروی انتظامی نبود، به اشتباه وی را به همراه جمعی از افغان ها به این کشور افغانستان فرستادند.

برچسب‌ها ایلام دادگستری افغانستان لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام دادگستری افغانستان لرستان ایلام دادگستری افغانستان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۵۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)

رییس دادگستری بندر امام خمینی(ره) گفت: عضویت یکی از اعضای شورای شهر به دلیل تخلف و داشتن پرونده قضایی، تا اطلاع ثانوی تعلیق و از حضور در شورای شهر منع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، به نقل  از روابط عمومی دادگستری خوزستان، عزیز مراد حسین‌پور در این خصوص افزود: بر اساس پرونده قضایی نامبرده در شعبه 102 کیفری بندر امام خمینی (ره) با اتهام آدم‌ربایی (ربودن شهردار)، قرار نظارت قضایی با موضوع منع اشتغال و عضویت در شورای شهر برای وی صادر شد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی بی‌قانونی و ایجاد اخلال در امنیت روانی جامعه را برنمی‌تابد، افزود: بر این اساس با هر گونه تخلف بدون توجه به القاب و عناوین افراد برخورد خواهد شد.

به گزارش تسنیم، دادگستری خوزستان طی یک‌سال اخیر در راستای مبارزه با فساد اداری چندین مدیر در استان را بازداشت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • بهره مندی ۲۵۰ هزار معلول کم بینا ونابینا از خدمات بهزیستی کشور
  • خبرگزاری قوه قضاییه جزییاتی جدید از پرونده بابک زنجانی منتشر کرد
  • امکان آزادی مشروط بابک زنجانی با تایید رییس قوه قضاییه
  • دادگاه بین‌المللی دادگستری در خصوص پرونده نسل‌کشی آلمان در غزه رای می‌دهد
  • مقدمات برگزاری «دادگاه‌های صلح» در لرستان فراهم شود
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد