Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@01:39:42 GMT

انتقام تازه چین از آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۵۱۴۷

انتقام تازه چین از آمریکا

به گزارش خبرگزاری رویترز، هو سیجین، سردبیر روزنامه گلوبال تایمز در توئیتی نوشت، دولت چین در حال بررسی اعمال محدودیت‌هایی علیه مقام‌ها و قانونگذاران آمریکایی با "رفتارها و عملکرد نادرست و نامناسب" در مساله سین‌کیانگ مرتبط با قانون مطرح شده در کنگره آمریکا است.

کارشناسان سازمان ملل و فعالان حقوق بشری می‌گویند، دست کم یک میلیون مسلمان اویغور و اعضای سایر گروه‌های اقلیت مسلمان در اردوگاه‌هایی واقع در سین‌کیانگ در بازداشت به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام‌های ارشد آمریکایی شامل مایک پامپئو، وزیر خارجه این کشور به صورت علنی چین را بابت این اردوگاه‌ها مورد انتقاد قرار داده‌اند.

چین سوءرفتار در این اردوگاه‌ها را رد می‌کند و گفته که این اردوگاه‌ها برای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به منظور کمک برای حذف افراط گرایی مذهبی و آموزش مهارت‌های جدید به مردم این منطقه تاسیس شده‌اند.

دولت پکن دائما از دولت واشنگتن و سایر کشورهای منطقه که منتقد سیاست‌های چین در سین‌کیانگ هستند، می‌خواهد تا به دخالت در امور داخلی چین پایان دهند.

312 310

کد خبر 1327099

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: چین ایالات متحده آمریکا علیرضا بیرانوند انتخابات مجلس یازدهم ایالات متحده آمریکا استان البرز سهمیه بندی بنزین عراق باشگاه پرسپولیس بنزین بازیگران سینما و تلویزیون ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۵۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام از شوروی

سلسله برنامه جاسوسان صنعتی اتفاقات درباره جاسوسی تولکاچف درشوروی از تاسیسات راداری برای آمریکا را می‌بینیم.

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075552 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • افشاگری درباره دستکاری تازه دولت رئیسی در مصوبات بودجه ۱۴۰۳
  • تجربه تازه مجلس برای بررسی «سند دخل و خرج کشور»
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسرائیلی تا مهمات منفجر نشده در غزه
  • دستگیری ۶۰۰ دانشجو در دستکم ۱۵ دانشگاه آمریکا در بیش از یک هفته
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • مستاجران بخوانند؛ پیش‌بینی تازه از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • انتقام از شوروی
  • موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل