Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@11:33:10 GMT

برپایی ۱۱ ستاد برف روبی در سطح شهر سنندج

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۵۳۱۴

ایسنا/کردستان معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از برپایی ۱۱ ستاد برف روبی در سطح شهر خبر داد و گفت: در راستای خدمات رسانی بهتر در مواقع بارش برف و پیشگیری از یخبندان معابر ستادهای برف روبی در مناطق و نواحی منفصل شهری سطح شهر برپا شده است.

لقمان حیدری، امروز سه شنبه (۱۲ آذر) در جمع خبرنگاران گفت: تمهیدات ویژه ای برای تسریع در راستای خدمت رسانی به شهروندان، رفع مشکلات احتمالی و بازگشایی خیابانها و معابر در هنگام بارش برف صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با شروع فصل سرما و برای مقابله با یخبندان در کلیه معابر سطح شهر اقدامات و برنامه ریزی های لازم جهت خدمات رسانی هرچه بیشتر به شهروندان صورت گرفته است.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج بیان کرد: نقاط حادثه خیز سطح شهر شناسایی شد و در معابر شیب دار نیز مخازن ماسه و نمک تعبیه شده است.

وی از برپایی ۱۱ ستاد برف روبی در سطح شهر خبر داد و گفت: این مهم در راستای بازگشایی مسیر، جلوگیری از بروز خطرات احتمالی و تسریع در خدمت رسانی به شهروندان در زمان بارش برف و برودت هوا انجام شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: ستادهای برف روبی حوزه شهرداری منطقه یک سنندج در مسیر میدان گاز و خیابان ۱۷ شهریور، در سطح حوزه  شهرداری منطقه دو ستاد در پارک مولوی ومیدان نبوت، در حوزه  شهرداری منطقه سه دو ستاد در پارک دیدگاه و سه راه تکیه و چمن و در حوزه شهرداری بهاران هم دو ستاد برف روبی در محلات شهرک زاگرس و ۳/۱۹ بهاران برپا شده است.

حیدری همچنین یادآور شد: سه ستاد برف روبی در نواحی منفصل  شهری ننله، نایسر و حسن آباد نیز برپا شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عملیات برف روبی استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۵۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان ۱۲ فرودین، نماد ناکارآمدی مدیریت شهری در سنندج + گزارش پیگیری

ساخت این میدان سال گذشته به دلیل طراحی نامناسب و شکایت شهروندان در پی سوانح فراوان، متوقف شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران مرکز کردستان، بار ترافیکی بزرگترین ناحیه منفصل شهری غرب کشور یعنی "نایسر" و شهرک‌های صنعتی یک، دو و سه شهر سنندج بر روی این ناحیه قرار گرفته و در زمان عبور خودرو‌های سنگین و اتوبوس ها، به دلیل طراحی نامناسب، احتمال وقوع تصادف وجود دارد.

مدت‌ها است که مدیران عمرانی و شهرداری سنندج قول بازطراحی و تخریب میدان موجود را می‌دهند، وعده‌ای که عملی نشده است.

مردم خواهان رفع این نقطه حادثه خیز و ساخت میدانی استاندارد هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تقدیر از عکاس خوزستانی‌ در مسابقه عکس روز سنندج
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر کرمانشاه پای کار هستند
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و عکس جاذبه‌های شیراز در سئول
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • میدان ۱۲ فرودین، نماد ناکارآمدی مدیریت شهری در سنندج + گزارش پیگیری
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان