Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، موسسه مردم نهاد "لبخند بسازیم" دوره تخصصی اصول فن بیان را با هدف برقراری ارتباط موثر و کنترل استرس در ارتباطات کلامی با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان در محل خانه جوان سنندج برگزار کرد.

با هدف ساماندهی اوقات فراغت جوانان و توانمندسازی آنان در راستای کارآفرینی و اشتغالزایی با استفاده از نیروی جوان در قالب سازمان‌های مردم نهاد واحد معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان با تشکیل کلاس‌ها و دوره‌های تخصصی آموزشی در خانه جوان از هم‌افزایی و همگرایی ظرفیت جوانان تا رسیدن به نتایج مطلوب اقدام به برگزاری دوره‌های آموزش کرده است که دوره تخصصی اصول فن بیان یکی از آن موارد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا دوره آموزشی اصول فن بیان با هدف برقراری ارتباط موثر، استفاده بهینه از کلام و کنترل استرس در ارتباطات کلامی، بهره‌مندی موثر از کلام در راستای بهبود روابط، و فراگیری آیین سخن‌وری جوانان تا کنون طی چندین جلسه در خانه جوان سنندج برگزار شده است.

لادن کلوندی مدرس فن بیان در این دوره آموزشی شیوه آشنایی با زبان و کنترل استرس هنگام ارتباط کلامی را بیان کرد و اظهارداشت: طی این دوره تخصصی کسانی که هیچ ارتباط موثری با ادبیات نداشتند، اکنون تغییرات مثبتی در آنان ایجاد شده است.

وی حضور همه افراد با هر سن، جنس، شغل و مدرک تحصیلی در کلاس‌های آموزشی فن بیان در راستای یادگیری اصول گفت‌وگو را ضروری دانست و گفت: انسان هیچ وقت نباید فارغ از یادگیری و بی‌نیاز از دانستن شود.

کلوندی تصریح کرد: در این دوره تخصصی موضوعاتی مرتبط با فن بیان، تولید صدا و سخن وری بیان شده است که در پایان دوره با تست و ضبط صدا از شرکت‌کنندگان، تغییرات قابل ملاحظه‌ای در آنان مشاهده شد.

وی تمرینات صحیح و صریح خوانی، آشنایی با انواع لحن‌ها، تمرینات تنفسی، بلند خوانی، نوشتار صحیح متون سخنرانی را از دیگر موارد عنوان شده در این دوره تخصصی نام برد.

46

کد خبر 1327129

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کردستان اوقات فراغت کارآفرین جوانان آموزش استرس تشکل های مردم نهاد NGO ایالات متحده آمریکا علیرضا بیرانوند انتخابات مجلس یازدهم سهمیه بندی بنزین استان البرز باشگاه استقلال بازیگران سینما و تلویزیون ایران آنفلوانزا سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۵۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه

حجت الاسلام ابوذر قوره جیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: در این دوره ۲۸۲ نفر در سه بخش ۱۰ جز ،۲۰ جز و حفظ قرآن کریم شرکت داشتند.

مسئول اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: این دوره از آزمون‌ها در سه حوزه امتحانی شهرستان هرسین، جوانرود و کرمانشاه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه آزمون اعطای مدرک تخصصی در چند سطح از جمله درجه یک، دو، سه، چهار و پنج برگزار شده خاطرنشان کرد: درجه یک معادل دکتری، درجه دو معادل فوق لیسانس، درجه سه معادل لیسانس، درجه چهار معادل فوق دیپلم و درجه پنج معادل دیپلم است.

مسئول اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه حضور شرکت کنندگان در این دوره را خوب ارزیابی کرد و افزود: سال گذشته ۲۱۹ نفر در این آزمون حضور داشتند که این آمار در سال جاری به ۲۸۲ نفر رسید.

وی یادآور شد: در نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در کنار اساتید مطرح و شناخته شده حوزه قرآن، شرکت کنندگان در گروه‌های سنی مختلف همچون خردسالان نیز حضور داشتند.

کد خبر 6096195

دیگر خبرها

  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی سیاه قلم در سنندج
  • نجات جوان کرمانی از لبه یک پرتگاه در کوه صاحب الزمان
  • برد حیاتی مشهدی‌ها در لیگ بسکتبال جوانان کشور
  • نجات جوان کوهنورد با کمک آتش نشانی وامداد کوهستان
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه