Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-گروه‌های شبه نظامی تحت حمایت ترکیه با حمله به شهر تل رفعت در ریف شمالی حلب 9 غیرنظامی از جمله هشت زن و کودک را کشته و شانزده نفر دیگر را زخمی کردند.

خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) اعلام کرد حمله گروه‌های تروریستی تحت حمایت نیروهای ترکیه به شهرک «تل رفعت» در ریف شمالی حلب نُه کشته از بین غیرنظامیان و دست‌کم شانزده زخمی برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک مقام نظامی سوریه به سانا گفت: مزدوران اشغالگران ترکیه شهرک تل رفعت در ریف شمالی شهر حلب را به رگبار گلوله بستند که که به شهادت نُه غیرنظامی از جمله هشت کودک و زخمی شدن شانزده نفر دیگر منجر شد.

بر اساس این گزارش پرتاب یک گلوله خمپاره توسط تروریست‌ها در دوشنبه شب به میدان الموت شهر حلب با زخمی شدن دو غیرنظامی همراه شد. پنج گلوله خمپاره هم به محله «مشروع ۳۰۰۰ الحمدانیه» اصابت کرد که تلفاتی نداشت.

منابع بومی و رسانه ای گزارش دادند، گروه‌های تروریستی مرتبط با نظامیان اشغالگر ترکیه ظهر امروز شهر تل رفعت را هدف حمله توپخانه‌ای گرفتند که با شهادت نُه غیرنظامی همراه شد که بیشترشان زن و کودک بودند و ده نفر دیگر هم زخمی شدند. خساراتی مالی هم به زیرساخت‌ها و ساختمان‌های مسکونی مورد حمله وارد آمده است.

به گفته منابع سوری، حملات تروریست‌ها همزمان با خروج دانش آموزان از مدارسشان همراه بود. از همین رو تلفاتی هم از میان آنها برجای گذاشت و با توجه به زیاد بودن آمار زخمی‌هایی که حالشان وخیم است، احتمال افزایش شمار شهدا وجود دارد.

سانا نوشت: گروه‌های تروریستی مستقر در مناطق عفرین و إعزار در ریف شمالی حلب مرتبا شهر تل رفعت را با خمپاره و موشک هدف می‌گیرند که منجر شده است تلفاتی از بین اهالی آنجا برجای گذارد.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۵۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه شمال فلسطین اشغالی از بیم واکنش حزب الله

حمله هوایی رژیم اسرائیل به شهرکی در جنوب لبنان منجر به شهادت دستکم سه نفر شد و این رژیم از بیم واکنش حزب الله به این حمله، برخی از شهرک‌های اشغالی را تخلیه کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،‌ به دنبال حمله هوایی رژیم اسرائیل به شهرک «میس الجبل» واقع در جنوب لبنان و شهید و زخمی شدن شماری از لبنانی‌ها، رژیم اسرائیل از بیم واکنش حزب الله به این حمله، شهرک‌های مرزی را تخلیه کرده است.

خبرگزاری لبنان گزارش داد که حداقل سه تن از شهروندان غیرنظامی این کشور در حمله هوایی رژیم اسرایئل به محله «الجعافره» در شهرک «میس الجبل» واقع در جنوب لبنان به شهادت رسیده و 5 نفر دیگر زخمی شده‌اند.

.

 

 سازمان دفاع مدنی لبنان در خبر اولیه اعلام کرده بود که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهر میس الجبل در جنوب لبنان دو غیرنظامی شهید و 3 نفر دیگر زخمی شدند. احتمال می‌رود شمار شهدا و مجروحان این حمله بیشتر نیز شود.

حملات موشکی سنگین از جنوب لبنان به شمال اراضی اشغالیروز 205 طوفان‌الاقصی|بمباران مرکز نوار غزه و جنوب لبنان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • تخلیه شمال فلسطین اشغالی از بیم واکنش حزب الله
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • کشته شدن ۳۲ عنصر پ ک ک در شمال عراق توسط ترکیه
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • سنتکام به کشتن کشاورز سوری به جای سرکرده القاعده اعتراف کرد + عکس
  • 8 زخمی در حمله جدید اسرائیل به سوریه
  • حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق هشت زخمی برجای گذاشت
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • حملات داعش در عراق شروع شد