Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@06:00:53 GMT

کوربین: کاش ناتو وجود نداشت

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۵۶۵۳

کوربین: کاش ناتو وجود نداشت

روزنامه انگلیسی سان امروز با انتشار فیلمی کوتاه از سخنرانی ۵ سال پیش رهبر کنونی حزب کارگر به نقل از وی نوشت: من هوادار ناتو نیستم. در واقع آرزو می کنم که ناتو وجود نداشت.

نماینده وقت حزب کارگر در مجلس عوام انگلیس در جریان تجمع حامیان کردهای سوریه در برابر ساختمان اصلی بی بی سی در لندن افزود: من اصلن هوادار اتحادهای نظامی غربی نیستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع آرزو می کنم که وجود نداشتند.

این فیلم قدیمی در شرایطی منتشر می شود که واتفورد انگلیس امروز میزبان اجلاس دو روزه سران ۲۹ کشور عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) است.

جرمی کوربین بارها گفته که ناتو باید پس از فروپاشی شوروی برچیده می شد و اکنون نیز باید قدرت آن کاهش یابد.

رهبر کنونی حزب کارگر و رقیب اصلی بوریس جانسون در انتخابات سراسری ۲۱ آذر در جریان سخنرانی مذکور افزود که هدف اصلی ناتو ترویج جنگ سرد با شوروی و انتقال نفت به شرکت های نفتی و قدرت های بزرگ جهان بود.

رئیس جمهوری آمریکا که امروز وارد انگلیس شد، ماه گذشته کوربین را گزینه‌ای نامناسب برای نخست‌وزیری دانست. وی گفت: کوربین برای کشور شما خیلی بد خواهد بود. او بسیار بد خواهد بود. او شما را در مسیر بدی قرار می دهد. او شما را به جاهای بدی می‌کشاند.

کوربین دیروز در توییتی تصریح کرد که زمان آن فرا رسیده تا انگلیس دست از دنباله روی دونالد ترامپ بردارد. او ‌«بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس را چاپلوس ترین سیاستمدار جهان نسبت به رئیس جمهوری آمریکا توصیف کرد.

برچسب‌ها دونالد ترامپ سازمان پيمان آتلانتيک شمالی جرمی کوربین انگلستان پروندهٔ خبری نشست سران ناتو - ۲۰۱۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ سازمان پيمان آتلانتيک شمالی جرمی کوربین انگلستان دونالد ترامپ سازمان پيمان آتلانتيک شمالی جرمی کوربین انگلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۵۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی منچستریونایتد و برنلی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دو تیم فوتبال منچستریونایتد و برنلی از سری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه اولدترافورد برگزار خواهد شد. بازی رفت دو تیم در لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اختصاصی برنلی با نتیجه یک بر صفر به سود منچستریونایتد به پایان رسید.

tags # منچستر یونایتد سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • بیانیه مهم ارتش یمن درباره عملیات نظامی امروز تا دقایق دیگر
  • بیانیه مهم ارتش یمن درباره حمله امروز به یک کشتی تا دقایق دیگر
  • دبیرکل ناتو وارد پایتخت اوکراین شد
  • دبیرکل ناتو وارد پایتخت اوکراین شد/ استولتنبرگ: ارسال سلاح
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • دولت انگلیس بخشی از محور نسل‌کشی در غزه است
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین
  • ساعت پخش بازی منچستریونایتد و برنلی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳