Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش در رسانه‌ها مطرح شد گادوین منشا بازیکن سابق تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران قصد دارد تا دوباره به لیگ برتر ایران و این بار به تیم گل گهر سیرجان برگردد.  

در همین راستا حسن بدخشان سرپرست تیم گل گهر سیرجان در گفت‌وگو با خبرنگار ما، در خصوص احتمال حضور گادوین منشا در این تیم بیان کرد: نظر کادر فنی تیم از جمله مجید جلالی روی گادوین منشا مثبت است و ممکن است که او تا نیم فصل به تیم اضافه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست تیم گل گهر سیرجان ادامه داد: مذاکرات با منشا انجام شده و باید دید در نهایت چه پیش خواهد آمد.

بدخشان همچنین در پاسخ به این سوال که نام ۵ نفر از بازیکنان از لیست گل گهر برای نیمف صل دوم خط خورده اند عنوان کرد: نظر کادر فنی این بود تا ۵ نفر از جمله شاهین عباسیان، پیمان نامور، فرشاد بیابانی، مهدی زبیدی و پدرام قاضی‌پور با صلاحدید جلالی در تمرینات تیمی شرکت نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: احتمال حضور جباری در گل گهر به صفر رسید

انتهای پیام/

بازگشت منشا به لیگ برتر فوتبال ایران قوت گرفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال باشگاه گل گهر سیرجان گادوین منشا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۵۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک

دارنده مدال های طلای جهان و المپیک از حذف رقیب سنتی خود از المپیک ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش مشرق،‌ دیوید تیلور چهره شاخص کشتی آمریکا و دارنده ۴ طلای جهان و المپیک که رقابت او با حسن یزدانی طی سال های اخیر طرفداران زیادی در ایران و جهان داشت، ۴ روز پیش در جریان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای حضور در المپیک ناباورانه مقابل آرون بروکس کشتی‌گیر ۲۳ ساله آمریکایی و دارنده مدال طلای امیدهای جهان ۲۰۲۳ دو مرتبه شکست خورد و حضور در المپیک پاریس را از دست داد.

حذف تیلور از المپیک بازتاب زیادی داشت و بسیاری از طرفداران کشتی در انتظار واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور بودند.

طبق اطلاعاتی که به دست آمده یزدانی که پس از انجام عمل جراحی تمرینات خود را در جویبار پشت سر می گذارد تا به میادین بازگردد، از حذف دیوید تیلور ابراز ناراحتی کرده و گفته است: دوست داشتم بار دیگر با تیلور در المپیک رقابت کنم. حضور کشتی گیرانی مثل تیلور و عبدالرشید سعدالله یف یا جردن باروز باعث افزایش هر چه بیشتر اعتبار کشتی در المپیک می شد. در نبود این نفرات زیبایی کشتی در المپیک کمتر می شود.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان
  • واکنش احساسی حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • شبه قمر زمین از ماه کنده شد
  • منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!
  • واکنش ذوب آهن به داوری دیدار با آلومینیوم/ دو پنالتی گرفته نشد
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم