Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد از صدور مجوز تاسیس مرکز تحقیقاتی چرم و کفش در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بابک نگاهداری، رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از صدور مجوز تأسیس مرکز تحقیقاتی چرم و کفش در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نگاهداری با اشاره به برگزاری دومین نشست راهبری پژوهشی منطقه ۳ دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل و زنجان، گفت: در راستای مأموریت‌­های پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه در خصوص مدیریت و هدایت منابع، زیرساخت­ها و نظام پژوهش در دانشگاه، برنامه تحولی نشست‌های راهبری پژوهشی منطقه‌­ای برنامه‌ریزی و اجرا شده است. رویکرد این نشست‌ها تمرکز بر توسعه زیرساخت­های امور پژوهشی، درآمدزایی از مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی استان‌­ها و توسعه ارتباط موثر با صنایع است.

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: بازدید، نظارت و ارزیابی پیشرفت برنامه‌ها و فعالیت‌های پژوهشی استان­‌ها با حضور میدانی در منطقه، بررسی و همفکری با همکاران در واحد‌های مختلف به منظور شناسایی و رفع موانع پیش روی حرکت علمی و پژوهشی هر استان و استفاده از ظرفیت پژوهشگاه برای تقویت ارتباط دانشگاه با صنایع و سازمان‌های محلی و منطقه‌ای از جمله مهمترین این اهداف هستند.

وی با اشاره به تغییر رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی به سمت احساس تعهد و مسئولیت اجتماعی و تبدیل شدن شعار حل مسأله به عنوان شعار محوری دانشگاه، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به سمت تحقق این شعار می‌رود و رویکرد‌های جدید دانشگاه در نشست‌های تخصصی برای مسئولان واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی شفاف‌سازی می‌شود.

نگاهداری ادامه داد: توجه دانشگاهیان به صنایع و اقتصاد منطقه، تأکید بر ظرفیت‌های عظیم نیروی انسانی متخصص و زیرساخت‌ها از جمله آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، تأکید بر فراهم کردن تجهیزات مورد نیاز طرح‌های پژوهشی هم راستا با نیاز‌های منطقه‌ای و ملی از طریق طرح تعاون تجهیزات، تبیین تغییر رویکرد فرصت‌های مطالعاتی اعضای هیأت علمی به سمت مأموریت‌های مطالعاتی در صنایع و ایجاد کانون‌های دانشگاه، صنعت و جامعه به عنوان یک ظرفیت نهادی برای دیده شدن صاحبان صنایع و دانشگاه در کنار هم، از جمله مواردی است که در این نشست برای مسئولان دانشگاهی منطقه سه مطرح و پیرامون آن‌ها تبادل نظر شد.

نگاهداری با اشاره به صدور مجوز تأسیس مرکز تحقیقاتی چرم و کفش در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز گفت: همچنین پنج تفاهم‌نامه بین واحد‌های منطقه سه دانشگاه آزاد اسلامی و صنایع به امضا رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد تبریز صنعت چرم دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۵۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حامد علیپور بنائی دانشیار گروه مهندسی الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برای دومین سال متوالی به‌عنوان عضو کمیته برگزاری سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی فوتونیک، اپتیک و لیزر در شهر پورتو کشور پرتغال در سال ۲۰۲۵ با عنوان کنفرانس PHOTOPTICS ۲۰۲۵ انتخاب شد.

در حال حاضر علیپور بنائی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و تنها ایرانی کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ مجوز موافقت اصولی برای گردشگری دریایی در مازندران صادر شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد