Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@03:44:36 GMT

دوچرخه عجیب و غریب برای عبور از موانع دشوار

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۶۰۷۸

دوچرخه عجیب و غریب برای عبور از موانع دشوار

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، شرکت انگلیسی هلیکس دوچرخه جدیدی تولید کرده که بر روی هر دو محور عقب و جلو می تواند به سمت راست و چپ محور حرکت خود تاب بخورد و به راحتی عقب و جلو برود و لذا می توان از آن برای عبور از موانع یا بالا و پایین رفتن ساده استفاده کرد.

اگر چه این دوچرخه در ظاهر محصولی استاندارد است، اما بخش عقبی آن مجهز به یک محور غیرثابت و متحرک است که حرکات مارپیچ را تسهیل می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوچرخه یادشده می تواند حداکثر ۱۰۰ کیلوگرم وزن را تحمل کند و به حرکات نمایشی و مارپیچ هم ادامه دهد.

صندلی این دوچرخه بر روی محور چرخ عقبی محکم شده و لذا دوچرخه سوار می تواند بدون هیچ مشکلی حرکات آکروباتیک یا عبور از موانع را انجام دهد. البته با چنین دوچرخه ای نمی توان با سرعت بالایی حرکت کرد.

 شرکت سازنده قصد دارد ۱۰۰ واحد از دوچرخه یادشده را تولید کند و در صورت استقبال تعداد بیشتری از آن را عرضه کند. قیمت این دوچرخه که آوریل سال ۲۰۲۰ به بازار می آید ۵۱۰ دلار است.

کد خبر 4787331

منبع: مهر

کلیدواژه: دوچرخه سواری انگلیس زنجیر چرخ شرکت دانش بنیان نوآوری اینترنت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تحقیقات علمی امنیت اطلاعات فناوری فضایی فناوری نانو ربات موبایل صندوق نوآوری و شکوفایی شبکه ملی اطلاعات هوش مصنوعی فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۶۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه عجیب لوکاشنکو به ورزشکاران بی‌طرف در المپیک پاریس

رئیس‌جمهور بلاروس به ورزشکاران شرکت کننده کشورش در المپیک پاریس به خاطر رقابت در وضعیت بی‌طرف توصیه ویژه‌ای کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الکساندر لوکاشنکو موضع خود در مورد حضور ورزشکاران این کشور در بازی‌های المپیک 2024 در وضعیت بی‌طرف را ابراز کرد.

رئیس‌جمهور بلاروس در جریان یک سفر کاری به منطقه موگیلف گفت: رقابت کار یک ورزشکار است. اگر قبلاً انتخاب شده‌اید و در وضعیت خنثی به آنجا (المپیک پاریس) می‌روید، "به صورت آنها بکوبید".

واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی

بازی‌های المپیک پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست 2024  (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود. در دسامبر 2023، کمیته بین‌المللی المپیک به روس‌ها و بلاروس‌ها اجازه داد تا با پذیرش معیارهای خاص و در وضعیت بی‌طرف در مسابقات شرکت کنند،  پیش از این، IOC از ایجاد کمیته ویژه‌ای خبر داده بود که انطباق ورزشکاران با پاسپورت‌های روسیه و بلاروس را با قوانین خاصی بررسی می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حرکات نمایشی مارکوس تورام با توپ در جشن قهرمانی اینتر / فیلم
  • ببینید | عجیب‌ترین طراحی تاریخ فوتبال؛ عبور بازیکنان از خیابان برای رسیدن از رختکن به ورزشگاه!
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • توصیه عجیب لوکاشنکو به ورزشکاران بی‌طرف در المپیک پاریس
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • پیشگیری از سرقت دوچرخه و موتورسیکلت با ساخت پارکینگ هوشمند
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • چرا تل آویو در جنگش شکست خورد؟/ نکته‌ای که هضمش دشوار است