Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@18:22:05 GMT

ابطال مصوبه ایثارگری توسط دیوان عدالت اداری

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۶۳۳۴

سخنگو و مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی با انتقاد از ابطال مصوبه ایثارگری توسط دیوان عدالت اداری گفت:‌متاسفانه دیوان این مصوبه را با وجود اینکه چندین سال است اجرا می‌شود، بدون مشورت با نیروهای مسلح و ستاد کل به صورت یکطرفه ابطال کرده است.

به گزارش ایسنا، سردار موسی کمالی اظهار داشت: رزمندگان سرباز و نیروهای پایور سپاه، ارتش، ناجا و وزارت دفاع سه چهارم از خدمتشان داوطلبانه محاسبه می‌شد و یک سری تسهیلات مانند سهمیه کنکور و ایثارگری برای فرزندانشان در نظر گرفته می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه دیوان عدالت اداری این مصوبه را با وجود اینکه چندین سال است اجرا می‌شود، بدون مشورت با نیروهای مسلح و ستاد کل به صورت یک طرفه ابطال کرده است.

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی با اشاره به نگرانی خانواده‌های ایثارگران، مطرح کرد: با توجه به اینکه زمان ثبت نام کنکور سراسری نزدیک است، ابطال این مصوبه موجب نگرانی فرزندان ایثارگران شده است.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار کمالی با تاکید بر اینکه ستاد کل به هر حال از ظرفیت قانونی خود استفاده خواهد کرد و پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد، از دیوان عدالت اداری تقاضا کرد که این مصوبه را متوقف کند تا ایثارگران از این حق قانونی خود برخوردار شوند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آنفولانزا عباسعلی کدخدایی انتخابات مجلس یازدهم شاخص آلودگی هوا کارن همایونفر سعید ملایی ابطال مصوبه ایثارگری دیوان عدالت اداری آنفولانزا عباسعلی کدخدایی انتخابات مجلس یازدهم شاخص آلودگی هوا کارن همایونفر سعید ملایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۶۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد

 مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه از صدور احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان رسمی، پیمانی و قراردادی قوه قضاییه خبر داد.

به گزارش ایلنا، محسن برزوئی عنوان کرد: صدور احکام تغییر ضریب و افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی آغاز شده و در حال انجام است. 

 برزوئی افزود: مزایای ناشی از تغییرات حاصله در احکام کارکنان، با حقوق اردیبهشت ماه قابل پرداخت خواهد بود.

 مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه گفت: فرایند صدور احکام همچنان ادامه خواهد داشت و تلاش می‌شود تا غالب کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی کار معین از مزایای افزایش ضریب سال جاری، در اردیبهشت ماه بهره مند شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بهترین اتوماسیون اداری برای دانشگاه های علوم پزشکی چیست؟
  • هیچ صندوقی در انتخابات تهران ابطال نشد
  • ابطال مجوز فعالیت نانوایی های بی کیفیت
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • تغییر نگاه‌ها به کوثر چشم انداز ما بوده است
  • نجاتگران هلال احمر برای نجات دیگران از خودگذشتگی و ایثارگری دارند
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می گیرد
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد