Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@21:52:57 GMT

استان سمنان ۶۳ مرکز نیکوکاری فعال دارد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۶۳۷۹

استان سمنان ۶۳ مرکز نیکوکاری فعال دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود رجب‌زاده صبح سه‌شنبه در دیدار مسئولان مراکز نیکوکاری شاهرود با امام‌جمعه این شهر به میزبانی دفتر وی بابیان اینکه ۶۳ مرکز نیکوکاری در کمیته امداد استان سمنان فعال است، تأکید داشت: درآمد هفت‌ماهه اول سال جاری مراکز نیکوکاری سطح استان به ۲۴ میلیارد تومان رسیده است.

وی بابیان اینکه این امر نشان می‌دهد که مراکز نیکوکاری بازوان توانمندی برای کمک به اقشار مختلف مردم هستند، ابراز کرد: در هفت‌ماهه اول سال جاری مراکز نیکوکاری استان توانسته‌اند چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک نقدی، ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کالا و هشت میلیارد و ۶۰۰ خدمات را جمع‌آوری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره مراکز نیکوکاری کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه سمنان، شاهرود و گرمسار رتبه‌های برتر استان در جمع‌آوری کمک از سوی مراکز نیکوکاری رادارند، تأکید کرد: ضروری است در کنار افزایش مراکز نیکوکاری، کیفی سازی فعالیت‌های آن‌ها نیز در دستور کار قرار گیرد.

رجب‌زاده بابیان اینکه درزمینهٔ مراکز نیکوکاری می‌بایست نگاه کارشناسی با برنامه‌ریزی باید در دستور کار قرار گیرد، بیان کرد: باید به مراکز نیکوکاری کمک کرد تا بتوانند از ظرفیت‌های خوب استان سمنان برای کمک به نیازمندان بهره‌مند شوند.

کد خبر 4787408

منبع: مهر

کلیدواژه: نیکوکاری کمیته امداد استان سمنان شاهرود بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی هفته بسیج بسیج ایلام گرگان راهپیمایی قزوین خطبه های نماز جمعه بیرجند مجلس شورای اسلامی شهرکرد مشهد اغتشاشات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۶۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۴۲۲ فقره پرونده در ۲۲ مرکز مهر خانواده مازندران

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مازندران گفت: سال گذشته ۴۲۲ فقره پرونده در ۲۲ مرکز مهر خانواده سراسر استان مورد بررسی واقع شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، حجت‌الاسلام مرتضی موسوی، ظهر امروز_ یک‌شنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌اندازی مرکز مهر خانواده در استان‌ها اظهار کرد: این مرکز به منظور ملاقات والدین با فرزندان در محیط امن و آرام راه‌اندازی شد و کودکان با احساس راحتی و امنیت بتوانند با آزادی بیشتری با والدین خود ارتباط برقرار کنند.

وی افزود: در این استان ۲۲ مرکز مهر خانواده در حال فعالیت است که در سال گذشته ۴۲۲ فقره پرونده به این مرکز وارد شده بود.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران با اشاره به اینکه تعداد ملاقات‌های انجام شده والدین با فرزندان در سال گذشته دو هزار و ۳۴۳ مورد بوده است، گفت: علاوه بر این مرکز، مراکز مشاوره خانواده قوه قضائیه در مازندران فعالیت دارد.

موسوی با تاکید بر اینکه ارجاع پرونده‌ها به این مراکز راه مفیدی در کاهش ورودی پرونده‌های طلاق به دادگستری این استان مازندران است، اظهار داشت: بی‌شک مراکز مشاوره خانواده می‌توانند در کنار نهادهای مردمی در کاهش آمار طلاق مفید و مؤثر باشند.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۴ هزار و ۴۱۴ فقره پرونده از محاکم دادگستری مازندران به مراکز مشاوره خانواده ارجاع شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد حدود ۱۲۳ هزار و ۴۵۹ فقره مورد بررسی قرار گرفت و دو هزار و ۸۹۵ فقره پرونده منجر به سازش شد که شمار ۲۳ درصد از پرونده‌های طلاق بوده است.

کد خبر 750817

دیگر خبرها

  • ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • بررسی ۴۲۲ فقره پرونده در ۲۲ مرکز مهر خانواده مازندران
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • یک میلیون و 625 هزار دامنه فارسی ثبت شد!
  • چند دامنه فارسی به ثبت رسیده است؟
  • فعال کردن مراکز اقتصادی وداشتن مرکز هوشمند
  • فعال کردن مراکز اقتصادی وداشتن مرکزهوشمند
  • جهش تولید با رفع دغدغه معیشت کارگران محقق می‌شود