Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در دوره نهم گفت: شک نکنید که به موضوع شفافیت مالی نمایندگان معتقد هستم و حاضرم لیست اموال خود را اعلام کنم. ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، ارسلان فتحی‌پور نماینده مردم کلیبر هوراند و خداآفرین در دوره هشتم و نهم با ثبت نام برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در محل وزارت کشور برای این شهرستان گفت: بنده ضرورت‌هایی دیدم که مجاب شدم برای ثبت‌نام اقدام کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد انتخابات کشور: 1844 در مجموع دو روز موفق به ثبت نام در انتخابات شدندفرماندار تهران: 268 نفر موفق به ثبت‌نام در روز دوم نام‌نویسی از نامزدهای انتخابات مجلس شدنددر حال تکمیل|گزارش تسنیم از روز سوم ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس/ ثبت‌نام 480 نفر از حوزه انتخابیه تهران

وی با انتقاد از عملکرد مجلس دهم در موضوع اقتصادی و بی‌توجهی به برخی از مشکلات معیشتی مردم افزود: دولت و مجلس باید در کنار هم برخی از قوانین دست‌وپاگیر را که بر سر راه تولید قرار گرفته کنار زده تا آحاد مردم بتوانند در وضعیت مناسبی زندگی کنند.

رئیس کمیسیون اقتصاد مجلس در دوره نهم در پاسخ به این سوال که آیا شما حاضر هستید که در جهت شفافیت مالی نمایندگان اموال و دارایی خود را اعلام کنید اظهار داشت: شک نکنید که به این مسئله معتقد هستم،  بنده همین الان هم آمادگی دارم که اموالم را در اختیار فرمانداری‌ها و هیئت نظارت در حوزه انتخابیه قرار دهم.

فتحی‌پور تصریح کرد: اصلا نیاز نیست که نماینده بشوم و اموالم را اعلام کنم، همین الان هم می‌توانم همین کار را انجام دهم.

وی با اشاره به سوابق حضورش در مجلس و ریاستش بر کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: مجلس باید برای رفع مشکلات معیشتی مردم وقت بگذارد،  وقتی ما  رئیس کمیسیون اقتصادی بودیم برخی از موانع را احصا و به دولت اعلام کردیم، همان موقع از دولت خواستیم همه اینها را در لایحه‌ای به مجلس بدهد اما متاسفانه آن اتفاق نیفتاد.

فتحی‌پور ادامه داد: یک نکته مهم دیگر که دغدغه مقام معظم رهبری است و همه مسئولان و به خصوص نمایندگان مجلس در دوره یازدهم باید اولویت خود قرار دهند، بحث اصلح ساختار بودجه ریزی است که قطعا بنده در این زمینه برنامه‌هایی دارم و آن را با همکارانم ان شالله در صورت اعتماد مردم به مرحله اجرا خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/

R1011158/P/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط یازدهمین دوره انتخابات مجلس مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یازدهمین دوره انتخابات مجلس مجلس یازدهمین دوره انتخابات مجلس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۶۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود

فرماندار قائم‌شهر با اشاره به برگزاری انتخابات به صورت تمام‌الکترونیک از آمادگی کامل این شهرستان بر اجرای مرحله دوم انتخابات در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، جواد مولایی‌قرا ظهر امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در بازدید از ستاد مرکزی انتخابات این شهرستان با اعلام آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این مرحله از انتخابات در شهرستان قائم‌شهر به صورت تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود.

وی افزود: برای پیشگیری از خطاها و اشتباهات سیستمی و فنی احتمالی، همچنین آماده‌سازی هرچه بهتر فرایند اجرایی تمام‌الکترونیک مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، مانور انتخابات با حضور فرمانداران شهرستان‌های سوادکوه، سوادکوه شمالی، رئیس هیئت نظارت، دبیر ستاد و مسئول فناوری اطلاعات و ارتباطات بر انتخابات، اجرا شد.

فرماندار قائم‌شهر تصریح کرد: مطابق با مرحله اول انتخابات که به مردم قول دادیم، با تمام توان از آرای آن‌ها که امانت الهی است، صیانت می‌کنیم.

مولایی‌قرا با تاکید بر اینکه در مرحله اول برگزاری انتخابات توانستیم با مشارکت خوب مردم و هماهنگی همه ارکان شهرستان و عوامل انتخابات، یک انتخابات سالم را برگزار کنیم و شرمنده مردم نباشیم، اظهار داشت: در این مرحله تمام تلاش می‌شود تا از آرای ملت صیانت شود.

کد خبر 750047

دیگر خبرها

  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • یکی از مطالبات مردم در دور اول انتخابات مجلس موضوع تحول بود
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • چرا طلافروشان تهرانی اعتصاب کردند؟
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • تصویب جدول مرتبط با اختصاص بودجه به طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در مجلس
  • حملات تند به نماینده مجلس و مرکز پژوهش های مجلس در رسانه دولت / چرا قیمت دلار را بین ۶۵ تا ۷۵ هزار تومان نگه داریم؟