Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از میزان، سرهنگ کارآگاه گزافی گفت: اکیپی از کارآگاهان گشت پلیس آگاهی حین گشت‌زنی در محدوده بزرگراه امام علی(ع) به سمت شمال به یک دستگاه خودرو سواری پراید که در حال حرکت بود مظنون شدند. پس از بررسی و استعلام از مرکز فرماندهی پلیس آگاهی مشخص شد خودرو مذکور دارای سابقه سرقت از شهرستان شهریار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس در بزرگراه امام علی(ع)

کارآگاهان بلافاصله به راننده خودرو پراید دستور توقف دادند، ولی راننده خودرو مذکور با مشاهده واحد گشت پا بر پدال گاز گذاشت و فرار کرد.

تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس در بزرگراه امام علی(ع)

با شروع عملیات تعقیب و گریز، واحد گشت با استفاده از علائم هشداردهنده و آژیر مجدداً به راننده خودرو سرقتی دستور ایست داد که وی بدون هیچ توجهی به فرار خود ادامه داد.

خودرو سرقتی با عبور از کوچه‌ها و خیابان‌های فرعی وارد خیابان دماوند به سمت میدان امام حسین(ع) شد که در نهایت افسر اکیپ به خاطر حفظ جان و مال شهروندان و جلوگیری از آسیب رساندن به خودروهای عبوری توسط سارق با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به شلیک ۳ تیر هوایی کرد.

تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس در بزرگراه امام علی(ع)

ولی راننده خودرو مسروقه بی‌توجه به اخطار پلیس همچنان به فرار خود ادامه داد که افسر اکیپ به منظور متوقف کردن خودرو مسروقه اقدام به شلیک ۳ تیر به سمت لاستیک خودرو پراید کرد که منجر به پنچر شدن لاستیک جلو و عقب خودرو مسروقه شد. پس از مدت کوتاهی خودرو متوقف و سارق به هویت فرزین، ۳۵ ساله دستگیر شد.

در بررسی سوابق کیفری وی مشخص شد سارق دارای سوابق متعدد سرقت خودرو است. پرونده به همراه متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی و کشف سایر جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس در بزرگراه امام علی(ع)

کد خبر 467442 برچسب‌ها سارق پلیس - آگاهی حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سارق پلیس آگاهی حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۶۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا، کودک کلاله‌ای

سیدجواد میردوستی با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها  تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جزء افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا، کودک کلاله‌ای