Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ محمد محمودی معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گردهمایی سراسری بسیجیان و خادمان اربعین نیروی هوایی ارتش که با حضور امیر سرتیپ هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش، فرماندهان و مسئولین پایگاه شهید لشکری مهرآباد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی گفت: بسیجیان از همان روز‌های اول انقلاب، در جریان پیروزی نهضت، خنثی سازی توطئه‌های ضدانقلاب و گروهک‌های تجزیه طلب در نقاط مرزی و پس از آن نیز در هشت سال جنگ تحمیلی، حماسه‌هایی بی نظیر را رقم زدند که تا به امروز نیز ادامه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: حقیقتا امروز بسیج از حیطه اشخاص و افراد عبور کرده و به مکتبی انسان ساز تبدیل شده که در آن ایثار، ازخودگذشتگی و فداکاری از ویژگی‌های بارز معتقدین به این آرمان متعالی به‌شمار می‌رود.

وی با اشاره به فتنه انگیزی‌های دائم استکبار جهانی علیه نظام اسلامی، افزود: بسیج و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره در صف نخست مواجهه و مقابله با تحرکات مذبوحانه دشمنان قرار داشته اند و شاهد بودیم که طی سالیان اخیر در کشور‌های عراق و سوریه، داعش و گروه‌های تکفیری را ایجاد کردند تا به خیال خام خود بتوانند هدف اصلی شان که ایران اسلامی باشد را زمینگیر کنند، غافل از اینکه دلیرمردان سپاه و ارتش و بسیج، اجازه ندادند این تروریست‌های اجاره ای، حتی به شعاع چند صد کیلومتری مرز‌های میهن نیز نزدیک شوند.

معاون اجرایی آجا در پایان ضمن تشکر از تلاش خادمان نیروی هوایی در کنگره عظیم اربعین ۹۸، گفت: تلاش‌های خادمان این نیروی الهی در اربعین حسینی (ع) مأجور است و مطمئناً مورد تایید خداوند متعال و حضرت سیدالشهدا (ع) نیز خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۷۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ حجت‌الله واعظی نژاد رئیس مرکز نخبگان ستاد کل نیرو‌های مسلح در نشست خانه نخبگان استان ایلام که در دانشگاه آزاد اسلامی ایلامی برگزار شد، اظها کرد:‌ ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت دانشگاه و جامعه نخبگان قرار دارد. در این راستا طرح جهاد علمی با مشارکت دانشگاه‌ها و وزارتخانه‌های مرتبط در حال انجام و مأموریت گرایی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ذیل این طرح راهبردی قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: در کمک به طرح‌های علمی نگاه ویژه‌ای به استان ایلام و جامعه نخبه آن می‌شود.

تعامل بخش‌های علمی نیرو‌های مسلح با دانشگاه‌ها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام نیز گفت: تعامل بخش‌های علمی نیرو‌های مسلح با دانشگاه‌ها گام مهمی در حل مسئله در استان‌ها است.

بهروز ناصری افزود: حمایت از ایده‌ها و طرح‌های نخبگان استانی علاوه بر شتاب علمی کشور یکی از مهم‌ترین بخش‌های شکل‌گیری توسعه در استان‌ها است. در صورت به فعلیت رسیدن ظرفیت علمی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بخشی از مشکلات جامعه مرتفع و قطعاً توسعه هر منطقه از مراکز آموزش عالی می‌گذرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میانگین مدت خدمت سربازان اعلام شد
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست
  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد
  • عملیات ارتش یمن علیه چهار کشتی در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • همسایگان ایران مجاهدت‌های نیرو‌های مسلح در حراست از خلیج فارس را می‌ستایند
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند