Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@15:15:08 GMT

ستاره هلندی یووه بهترین بازیکن جوان 2019 شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۷۳۷۰

ستاره هلندی یووه بهترین بازیکن جوان 2019 شد

ماتیاس دی لیخت، ستاره هلندی یوونتوس، در مراسم امشب توپ طلا به عنوان بهترین بازیکن جوان سال 2019 انتخاب شد.

به گزارش "ورزش سه"، ماتیاس دی لیخت فصل گذشته عملکرد درخشانی در ترکیب آژاکس داشت. او که در 19 سالگی عنوان کاپیتانی بزرگ ترین تیم هلند را یدک می کشید، توانست با آژاکس تا مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نیز پیش بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او رهبر خط دفاعی تیم اریک تن هاگ بود و یکی از ارکان موفقیت آژاکس در فصل گذشته به حساب می آمد.

 

درخشش دی لیخت در ترکیب آژاکس باعث شد که باشگاه های بزرگ اروپایی به دنبال جذب او باشند. در نهایت اما این یوونتوس بود که گوی سبقت را از سایر رقبا ربود و پدیده هلندی آژاکس را به خدمت گرفت. دی لیخت در فصل جدید عملکرد پرنوسانی در ترکیب بیانکونری داشته اما با این وجود توانایی و استعداد این مدافع هلندی بر هیچ کسی پوشیده نیست.

 

دی لیخت دقایقی پیش موفقیت های خود در سال اخیر را تکمیل کرد و به عنوان بهترین بازیکن زیر 21 سال دنیا در سال 2019 شناخته شد. رقیب اصلی دی لیخت در راه کسب این جایزه کیلیان امباپه بود که مدافع هلندی در جدال با او این عنوان را کسب کرد.

 

 

 

 

 

دی لیخت پس از کسب جایزه بهترین بازیکن زیر 21 سال در سال 2019 گفت: "خوشحال هستم و افتخار می کنم که در این جا و در جمع بهترین ها حضور دارم. سال گذشته محل رقم خوردن بهترین اتفاقات برای من بود. با آژاکس تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان جلو رفتیم و حالا در یووه کنار بهترین ها بازی می کنم. قول می دهم که این جایزه شروع افتخارآفرینی من باشد و در آینده جوایز فردی و تیمی بیشتری کسب کنم."

ماتیاس دی لیخت یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماتیاس دی لیخت یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۷۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ تایلند با قهرمانی تیم ملی ایران خاتمه پیدا کرد و تیم‌های تایلند و ازبکستان رده‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.  

در پایان این مسابقات سعید احمد عباسی به عنوان باارزش‌ترین بازیکن جام لقب گرفت، این تنها جایزه احمدعباسی نبود و او عنوان بهترین گلزن مسابقات را با ۸ گل زده کسب کرد تا دو جایزه مهم این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد و نامش در ویترین افتخارات تاریخچه مسابقات ثبت شد.  

باقر محمدی بهترین این تورنمنت لقب گرفت و همچنین جایزه بازی جوانمردانه به محمد اسامان موسی از تیم ملی تایلند رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • نرخ ناباروری زنان جوان آمریکایی در حال افزایش است
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • قفل‌ها این بار برای ستاره تیم‌ملی در آسیا بسته ماندند
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا