Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@02:13:07 GMT

بدهی مالیاتی برای استقلال دردسرساز می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۸۱۸۹

بدهی مالیاتی برای استقلال دردسرساز می‌شود؟

در بررسی جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا روی اسناد باشگاه استقلال ممکن است آبی ها با دردسر بزرگ روبرو شوند.

به گزارش "ورزش سه"، در جریان صدور مجوز حرفه ای‌سازی تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا، فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال اعلام کردند که آبی های پایتخت موفق شدند با پرداخت بدهی خود به چند بازیکن و مربی، مشکل خود را حل کنند، ادعایی که روز گذشته با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا در سایه تردید قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

AFC در نظر دارد مدارک استقلالی ها و تراکتوری ها را با وسواس بیشتری بررسی کند و این در  حالی است که در مورد صدور پرونده حرفه ای باشگاه استقلال ابهامی بزرگ وجود دارد؛ جواد نکونام، آرش برهانی و مهدی رحمتی سه کاپیتان پیشین آبی های تهرانی بودند که این باشگاه خبر از توافق و حل مشکل با آنها را داد، اما هنوز بدهی مالیاتی آنها پرداخت نشده تا این سه بازیکن مشکلات زیادی داشته باشند.


موضوع مهم اینجاست که استقلالی ها بی آنکه این دو پرونده را به انتها برسانند از فدراسیون فوتبال مجوز های لازم را دریافت کردند و حالا ممکن است در بررسی دوباره کنفدراسیون فوتبال آسیا این موضوع برای آبی ها به دردسر بزرگی تبدیل شوند.


در صورتی که بازینکنانی مثل  نکونام، برهانی و رحمتی به afc اطلاع دهند که مالیات آنها تسویه نشده است،  کنفدراسیون فوتبال پرونده تخلفات فدراسیون و استقلال را به کمیته انضباطی خود فرستاده و جرایم و محرومیت در انتظار آنها خواهد بود .

 

البته این سه بازیکن در طول سال های گذشته تا کنون به دلیل علاقه به باشگاه استقلال، چنین تصمیمی نگرفته‌اند و امیدوار هستند از راه مذاکره بتوانند مشکل خود را حل کنند.

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۸۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال

دریافت 31 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم تراکتور با استقلال تهران فردا از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود.

کد خبر 6093025

دیگر خبرها

  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال
  •  تغییر نام استقلال مشکل‌ساز می‌شود؟
  • آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل ساز می شود؟
  • آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟
  • قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • قضاوت قربانی در مسابقات جام ملت های زیر ۱۷ سال دختران
  • جام ملتهای فوتسال آسیا | ازبکستان سوم شد
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال