Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@18:30:36 GMT

کنگره دختران دانش آموز شهید مازندران برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۸۲۶۵

کنگره دختران دانش آموز شهید مازندران برگزار شد

این کنگره با همکاری و مشارکت سازمان بسیج دانش آموزی ، اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری و سپاه کربلای مازندران با حضور دانش آموزان دختر بسیجی استان در سالن الغدیر سپاه ساری برگزار شد .

نغمه باقری ، ندا باقری ، طوبی یزدان خواه و سیده طاهره هاشمی چهار دختر دانش آموز شهید مازندران هستند .

معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران در این مراسم از بسیج به عنوان یادگار امام خمینی (ره) نام برد و گفت : بنیانگذار انقلاب اسلامی با درایتی که داشتند فرمان ایجاد این نهاد را صادر کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عسگر مجیدی افزود : شاید در آن زمان تشکیل بسیج نقش و عملکرد این نهاد برای جامعه روشن و آشکار نبود اما در دوراه هشت سال دفاع مقدس ، بسیجیان با رشادت هایی که از خود نشان دادند نقش آنها برای همگان مبرهم و واضح شد .

وی ادامه داد : آنچه باعث ماندگاری بسیج و عبور تفکر بسیجی از مرزهای کشور شده است مبنای دینی و اعتقادی بودن این تفکر است  .

معاون سپاه کربلای مازندران تاکید کرد : تفکر و نگاه بسیج فراتر از مادیت و در قالب معنویت است و این باعث شده تا این نوع تفکر در جامعه ماندگار باشد .

وی ادامه داد : اگر امروز کشورهای جهان از جمله ۵ به علاوه یک برای یکسری موضوعات مجبورند با ایران مشورت بکنند ناشی از همین ابهت بسیج است .

سرهنگ مجیدی گفت : در این برهه زمانی که جنگ نظامی وجود ندارد همگان در هر صنفی همچون دانش آموز ، دانشجو ، بازاری و کارمند حضور دارند باید با ایفای نقش خود در این سمت ها در جنگ کنونی مستحکم وارد عمل شوند .

وی افزود : اکنون که در دوران تحریم دشمنان قرار داریم باید به گونه ای عمل بکنیم که با نارسایی ها و نواقص بسازیم و ایستادگی بکنیم .

حجت الاسلام روح الله ترابی نسب ، یکی از راویان دفاع مقدس نیز در این مراسم گفت : ۵۵۰ هزار دانش آموز پسر در دوران هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند که از این تعداد ۳۶ هزار نفر شهید و ۸۵۶ نفر نیز جانبازشدند .

وی ادامه داد: حضور دانش آموزان در جنگ با دیگر افراد متفاوت است چرا که این افراد براساس بدون چشمداشت مادی و براساس احساس وظیفه در این عرصه وارد شدند .

برچسب‌ها سازمان بسیج دانش آموزی مازندران دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان بسیج دانش آموزی مازندران دانش آموزان سازمان بسیج دانش آموزی مازندران دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۸۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت

همزمان با فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) مراسم بزرگ روز دختر در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.
این مراسم روز چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.
این تجمع با اجرای نجم‌الدین شریعتی و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان و مداحی حاج سعید حدادیان و محمد حسین حدادیان و شعرخوانی سیدحمیدرضا برقعی همراه خواهد بود.

خبرنگار: زینب دده‌بیگی

انتهای خبر/

کد خبر: 1229270 برچسب‌ها ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید