Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@22:45:48 GMT

ساندرو تونالی، هدف اصلی یوونتوس برای تابستان 2020

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۸۳۹۷

عزم یوونتوس برای خرید ساندرو تونالی، پدیده برشا و تیم ملی ایتالیا جدی است.

طرفداری- ظاهرش شبیه پیرلو است اما خودش می‌گوید شبیه جنارو گتوزو است. ساندرو تونالی، هافبک 20 ساله برشا همین حالا عضوی از تیم ملی ایتالیا است و با توجه به استعداد بالایی که دارد، توجه بزرگ‌ترین تیم‌های سری آ و حتی اروپا را به خود جلب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رومئو آگرستی، استعداد، یک واژه کلیدی برای یوونتوس است و فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یووه می‌خواهد برای تقویت خط هافبک تیمش یک بازیکنان با استعداد به خدمت گیرد. از این رو، ساندرو تونالی، هافبک 20 ساله برشا هدف بزرگ یوونتوس برای نقل و انتقالات تابستانی است. یوونتوس، یک شبه برای جذب تونالی تصمیم نگرفته و نمایندگان این باشگاه، مدت‌هاست که بازی تونالی را زیرنظر دارند. با این حال یوونتوس برای جذب این هافبک ایتالیایی شاید مجبور به هزینه سنگینی شود زیرا ماسیمو چلینو، رییس برشا برای فروش ستاره تیمش، 45 الی 50 میلیون یورو طلب خواهد کرد و توافق میان یووه و برشا برای این انتقال، خیلی ساده نخواهد بود.

با توجه به نارضایتی امره جان از حضور در یوونتوس و فروش احتمالی این هافبک آلمانی، یوونتوس به دنبال جذب هافبک جدیدی است و با درنظر گرفتن تجربه نسبتا موفق رودریگو بنتانکور به عنوان یک استعداد جوان، عزم یوونتوس برای خرید ساندرو تونالی، جدی است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۸۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!

به گزارش "ورزش سه"، پوریا سرآبادانی کاپیتان تیم شمس‌‌آذر قزوین با گلزنی در بازی با پیکان عنوان گلزن‌ترین هافبک لیگ را در اختیار گرفت و بالاتر از احمد زنده‌روح قرار گرفت.

سرآبادانی گل‌های خود را در هشت هفته مختلف در لیگ برتر به ثمر رساند، استقلال خوزستان، ذوب‌آهن، تراکتور، فولاد، نساجی، آلومینیوم، بازی برگشت با فولاد و پیکان گلزنی کرد و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم است.

او در بازی امروز روی ضربه کرنر به خوبی خودش را از مدافعان پیکان جدا کرد و از داخل محوطه شش قدم با ضربه سر دروازه توانست گل اول شمس آذر را به ثمر برساند، او در جریان بازی هم میانه میدان شمس‌آذر را در اختیار داشت و بازی‌سازی از عقب زمین را هم برعهده داشت.

سرآبادانی 5 گل از 8 گل خود را در ورزشگاه سردار آزادگان به ثمر رسانده و در بازی‌های خانگی این تیم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است.

او در این فصل 23 بازی به‌عنوان بازیکن ثابت و 2 بازی به‌عنوان جانشین در ترکیب شمس‌آذر حضور داشته و برخلاف عملکرد خوبی که در گلزنی داشته هنوز موفق به ثبت پاس گل نشده است.

با توجه به جدایی رحمان جعفری او در حال حاضر برترین گلزن شمس‌آذر است و در بازی‌های آینده فرصت این را خواهد داشت تا اولین حضورش در لیگ برتر را با آماری فوق‌العاده به پایان برساند.

دیگر خبرها

  • واژگونی یکدستگاه  خودروی ساندرو در محور  ارومیه _ تبریز ۲مصدوم برجای گذاشت
  • این نشانه ها می گوید فرزند شما استعدادی استثنایی دارد
  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • جذب استعداد درخشان در دانشگاه فرهنگیان
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم