Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@12:48:42 GMT

خبرهای کوتاه ورزشی

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۸۶۷۱

خبرهای کوتاه ورزشی

استراماچونی، سومین لژیونر موفق ایتالیا

یک رسانه مشهور ایتالیایی، ضمن تمجید از عملکرد سرمربی استقلال، او را به‌عنوان سومین لژیونر موفق ایتالیایی هفته اخیر معرفی کرده است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرآنلاین، سایت کالچو مرکاتوی ایتالیا که به طور هفتگی به بررسی عملکرد بازیکنان و مربیان ایتالیایی خارج از این کشور می‌پردازد، آندره‌آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال را به‌عنوان سومین لژیونر برتر هفته معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سایت در بخشی از گزارش خود درباره استراماچونی، به تساوی ۲ بر ۲ استقلال در خانه سپاهان پرداخته و نوشته: او خارج از خانه با سپاهان به تساوی ۲-۲ دست یافت و در فاصله یک امتیازی صدر جدول قرار دارد.

او پس از اوضاع نامساعد توانسته است اوضاع را دگرگون کند و نتایج را بهبود ببخشد. با وجود حقوق و دستمزد پرداخت نشده و وضعیت دشوار، استقلال او در حال پرش از روی مشکلات است.

کالچومرکاتو در پایان به عملکرد هفته اخیر استراماچونی نمره ۶.۵ (خوب) داده و او را پس از فابیو کاناوارو، سرمربی گوانگژو (نمره ۸.۵) که این تیم را به قهرمانی لیگ چین رساند و آنگلو اوگبونا، مدافع ایتالیایی وست‌هام (نمره ۷) در رتبه سوم برترین لژیونر هفته ایتالیا معرفی کرد.

بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا، اقیانوسیه؛ پیروی بانوان ایران برابر هند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، در چهارمین روز از رقابت‌های بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا، اقیانوسیه تایلند ۲۰۱۹، تیم ملی بانوان ایران برابر تیم هند با  نتیجه‌ ۴۳  بر ۱۳ به پیروزی دست یافت.

شاگردان معینی در نخستین دیدار خود نیز مقابل تیم کامبوج به پیروزی رسیده بودند.

بانوان ملی‌پوش کشورمان سه‌شنبه (۱۲ آذر) برابر تیم تایلند به میدان می‌روند.

خراسان رضوی الف قهرمان جودوی نابینایان و کم‌بینایان کشور شد

هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور جودوی نابینایان و کم‌بینایان با حضور ده تیم در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران برگزار شد که در پایان تیم خراسان رضوی الف با به دست آوردن دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

تیم تهران نیز با کسب دو مدال طلا و یک نقره نایب قهرمان شد و مازندران با یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز عنوان سوم را به دست آورد.

نتایج انفرادی به شرح ذیل است:

۶۰- کیلوگرم ۱- سعید کوه‌کن از خراسان رضوی الف ۲- فرج‌الله حسین‌آبادی از خراسان رضوی ب ۳- مهدی ملکی از اصفهان

۶۶- کیلوگرم ۱- هاشم عبدالهیان از مرکزی ۲- سید مهدی رضوانی از خراسان رضوی ب ۳- غلامرضا خادم‌حسینی از اصفهان الف

۷۳- کیلوگرم ۱- علیرضا خجسته از تهران ۲- رضا غلامی از خراسان رضوی الف ۳- دانیال پیکانی از اصفهان الف و مصطفی خاکسار از خراسان رضوی ب

۸۱- کیلوگرم ۱- وحید جدی از خراسان رضوی الف ۲- مهدی منصوری‌نژاد از تهران ۳- حمید رنجبر از مازندران و موسی‌پور عباسی از آذربایجان غربی

۹۰- کیلوگرم  ا- دانیال زراعت‌کار از هرمزگان ۲- علی خادمی از اصفهان الف

۱۰۰- کیلوگرم ۱- وحید نوری از تهران ۲- فرهاد دهقان از مازندران ۳- امید ابراهیم‌آباد از مرکزی و سجاد حاجبی از خراسان رضوی الف

۱۰۰+ کیلوگرم ۱- محمدرضا خیرالله‌زاده از مازندران ۲- علی نوابی از آذربایجان شرقی ۳- سید علی میریحیایی از مرکزی

سمنان قهرمان والیبال ساحلی کارگران کشور شد

به گزارش ایرنا، رقابت‌های والیبال ساحلی کارگران کشور و انتخابی تیم ملی که از روز یکشنبه (۱۰ آذر) با حضور بیش از ۵۰ ورزشکار، مربی و سرپرست از استان‌های مختلف در آق‌قلا آغاز شده بود، با قهرمانی تیم سمنان به پایان رسید و تیم‌های گلستان و خراسان شمالی دوم و سوم شدند.

در دیدار نهایی سمنان با نتیجه دو بر یک از سد گلستان گذشت و جام قهرمانی را بالای سر برد.

در دیدار رده‌بندی هم تیم خراسان شمالی با نتیجه دو بر صفر مقابل یزد به پیروزی رسید و سوم شد.

تیم‌ها و بازیکنان برتر این رقابت‌ها به مسابقات جهانی کارگران در کشور یونان اعزام خواهند شد.

تابستان امسال و در مسابقات جهانی والیبال ساحلی کارگران جهان در اسپانیا، والیبالیست‌های گلستان موفق به کسب مدال طلا شده بودند.

کد خبر 467500 برچسب‌ها ورزش

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۸۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی

رضا جلیلی رئیس هیات بوکس استان قزوین گفت: مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور از ۵ تا ۱۰ اردیبهشت ماه در سالن ۳ هزار نفری شهر ملایر استان همدان برگزار شد.

وی افزود: پیکار‌های این تورنمنت حکم انتخابی تیم ملی نوجوانان را داشت که با حضور بوکسور‌های تمام استان‌های کشور انجام شد.

رئیس هیات بوکس استان قروین اضافه کرد: از استان قزوین نیز تیمی متشکل از ۷ بوکسور، یک سرپرست و یک مربی در این مسابقات شرکت کرد.

جلیلی به نتایج کسب شده توسط بوکسور‌های قزوینی اشاره کرد و گفت: در این رویداد ملی سید محمد میری در وزن ۴۶ کیلوگرم، امیر علی محمدی در ۵۲ کیلوگرم، امیر حسین آقاجانی در ۶۶ کیلوگرم و ابوالفضل کاظمی در ۷۰ کیلوگرم برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

وی بیان کرد: در پایان این تورنمنت، سید محمد میری و امیرعلی محمدی توانستند دو مدال برنز مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان را کسب کنند.

رئیس هیات بوکس استان قزوین گفت: ماه آینده نیز بوکسور‌های رده نونهالان و جوانان قزوین نیز به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است