Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، سردار سرتیپ رضایی فرمانده مرزبانی کشور در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید مرزبانی آذربایجان‌شرقی گفت: هدف اصلی و جدی استکبار مقابله با آرمانهای انقلاب اسلامی است.

او افزود: در مقابل این همه دشمنی استکبار کشور ما در تمامی مولفه های جهانی تاثیرگذار بوده و نقشه ها و تئوری های دشمنان را بر هم می زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: استکبار در جای جای دنیا آشوب به پا می‌کند تا با شعاع های منور انقلاب اسلامی مقابله کند در صورتیکه همیشه شکست خورده است .

فرمانده مرزبانی کشور نقش استان آذربایجان شرقی را در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی و پاسداری از آرمان های آن مهم توصیف کرد و افزود: حتی در مدافعین حرم و دفاع از ارزش‌های اعتقادی هم آذربایجان شرقی از اولین ها بوده است و نیروی انتظامی استان نیز حدود ۸۳۰ شهید تقدیم انقلاب کرده و از استان‌های مطرح است.

او افزود: آذربایجان قهرمان ، یکی از مناطق پر افتخار و پیشتاز انقلاب اسلامی ایران است و یکی از مرزبانان اصلی کشور در طول تاریخ آذربایجان بوده است و در همه صحنه‌ها درخشیده و با فهم و بصیرت وارد انقلاب اسلامی شده است و در خنثی سازی فتنه ها و آشوب های دشمنان همواره در اولویت بوده است.

امتحان پس دادن آذربایجان انقلابی

همچنین در این مراسم  پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی ، آذربایجان شرقی را یکی از مهم ترین و امن ترین استان های کشور برشمرد و گفت: در حوادث و آشوب های اخیر استان آذربایجان و تبریز امتحان خود را دوباره پس داد و مردم انقلابی و بابصیرت آن با پیروی از منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری پاسخ محکمی به آشوب و اغتشاش ها دادند لذا استان پیشتاز حرکت‌های انقلابی در کشور است و توانسته حافظ آرمان های امام و شهیدان باشد.

در ابتدای مراسم سرهنگ محمدعلی طاهری فرمانده سابق مرزبانی استان آذربایجان شرقی با ارائه گزارشی از اقدامات این نیرو گفت: استفاده از پتانسیل نیروهای مومن و متعهد و نیز بحث آموزش مناسب در اولویت اقدامات ماست که این اقدامات ،سیستم آموزش مرزبانی را بسیار پویا پاسخگو و بروز کرده است و با توجه به مهارت های حرفه ای تهدیدها و آسیب ها و راهکارها را شناختیم 

در پایان مراسم ضمن تجلیل از خدمات سرهنگ محمد علی طاهری ، سرهنگ محمد احمدی به عنوان فرمانده جدید مرزبانی استان منصوب شد

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرزبانی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۸۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود

نامزد راه‌یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: افزایش قدرت معیشتی خانوار استان به‌ عنوان قطب صنعتی و اقتصادی مورد توجه خواهد بود.

علی آجودان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه اصلاح وضع موجود هدف نهایی او از شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی است، اظهار کرد: خدمت‌گزاری به مردمی که صاحبان اصلی انقلاب و کشور هستند باید اولویت امور مسئولان باشد و نمایندگان مردم نباید دغدغه‌ای به غیر از خدمت‌گزاری داشته باشند.

وی با اشاره به محورهای اصلی اهداف و برنامه‌های خود در مجلس شورای اسلامی افزود: گرانی، مسئله‌ای است که دولت‌ها و دوره‌های مختلف مجلس شورای اسلامی با آن مواجه بوده‌اند و تلاش برای بهبود معیشت باید دغدغه نهایی نمایندگان مردم در مجلس باشد.

نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو در ادامه تصریح کرد: افزایش قدرت معیشتی خانوار استان به‌عنوان قطب صنعتی و اقتصادی با صنعت‌هایی همچون کفش، چرم و قالیبافی مورد توجه خواهد بود.

آجودان‌زاده با اشاره به مسائل زیست‌محیطی به عنوان یکی دیگر از اهداف خود اضافه کرد: دریاچه‌ی ارومیه و خطرات ناشی از خشکی این دریاچه، مسئله‌ای بسیار مهم و تأثیرگذار در آینده زیست‌بوم انسانی، اقتصادی و اجتماعی است و نمایندگان مردم باید وجهه ملی آن را بیش از پیش مورد توجه قرار داده باشند.

وی سومین محور اهداف خود را به عنوان یکی از کادر درمان مسائل درمانی عنوان و اضافه کرد: مشکلات درمانی و نارضایتی مردم از مراکز درمانی به ویژه مراکزی که از مرکزیت برخوردار هستند، منجر به نارضایتی گسترده‌ای شده است که باید چاره‌ای برای آن اندیشیده شود.

نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو با اشاره به مسائل کارگری و تأثیر آن در معیشت، گفت: قانون حمایت از قالیبافان، کشاورزان و افزایش سن بازنشستگی از مباحثی است که باید رویکرد حمایتی از کارگران در صحن مجلس شورای اسلامی مورد توجه باشد.

آجودان‌زاده افزود: مشارکت پایین مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، ناشی از عملکرد ضعیف مدیران و نبود شایسته‌سالاری در انتصابات است که نارضایتی مردم از وضعیت موجود را در پی داشته است.

کد خبر 751345

دیگر خبرها

  • احزاب آذربایجان‌ شرقی در دور دوم انتخابات از چه کسانی حمایت می‌کنند؟
  • نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در آذربایجان شرقی
  • قایقران آذربایجان شرقی در تیم ملی
  • تجلیل از کارگران منتخب بخش تولید و صنعت آذربایجان شرقی
  • سردار فدوی: احیای تمامی قنوات کشور در دستور کار است
  • تنظیم بازار در تحقق ابر پروژه مردمی دولت سیزدهم تاثیر گذار است
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزهای هرمزگان
  • هیئت علمی و پژوهشی ارتش به قطب جنوب اعزام می‌شود
  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود
  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس